Gemius SA a castigat licitatia pentru studiul de audienta din Danemarca

BUCURESTI - 9 noiembrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Compania Gemius SA, specializata in studii de cercetare online, se extinde si pe piata daneza. Este prima tara din Vestul Europei, unde Gemius a castigat licitatia pentru realizarea studiului de audienta online. Compania planuieste sa participe si la alte licitatii organizate in alte tari din Europa de Vest. In acest timp, Gemius SA si-a prezentat oferta de monitorizare a audientei, in cadul unei licitatii din Israel.

Motto-ul companiei noastre este “Fiecare pas pe care il facem, e un pas inainte!” De data aceasta facem un pas major intrand pe piata daneza. Cu cateva zile in urma am primit raspunsul oficial ce anunta castigarea licitatiei pentru implementarea studiului gemiusAudience in Danemarca, cat si detaliile FDIM (Foreningen af Danske Internet Medier) cu privire la inceperea monitorizarii.
Primele rezultate ale studiului gemiusAudience, care urmeaza metodologia Netmonitor/Gemius aplicata si pe piata din Cehia, vor fi furnizate in primul trimestru al anului viitor.

Metodologia pentru monitorizarea traficului a fost special ajustata pentru Danemarca. “Fusion-Panel” este solutia optima pentru piata daneza deoarece combina avantajele a doua tipuri de paneluri: “Cookie Panel” si “Software Panel”.

Metodologia “Cookie Panel” se bazeaza pe acceptul a mii de panelisti/useri care declara participarea lor in studiul de cercetare. Un avantaj major al acestei metode, este posibilitatea de furniza rezultate pentru un numar mare de website-uri, incluzand pana si website-urile mici. Numarul semnificativ de panelisti face posibila prezentarea detaliilor despre vizitele userilor pe sub-site-urile unui portal, fara sa se piarda calitatea rezultatelor totale publicate.

Rezultatele relevante pentru website-urile care nu participa in studiul de cercetare si deci nu au scripturile de monitorizare pe paginile lor, sunt prezentate folosind metodologia “Software Panel”.
Metodologia “Software Panel” consista in panelisti care accepta sa-si instaleze in computer un program special proiectat pentru astfel de monitorizari. Aceasta aplicatie inregistreaza vizitele lor pe anumite website-uri. Software Panel-ul se bazeaza pe participarea a catorva mii de panelisti, ceea ce face posibila masurarea numai a celor mai mari website-uri. Exista insa posibilitatea de a prezenta rezultatele cercetarii, pentru site-urile care nu au luat parte in mod direct la studiu si deci, nu au scripturile de monitorizare plasate pe paginile lor.

Castigarea licitatie in Danemarca este un succes major pentru companie. Gemius a demonstrat astfel, ca se afla, din punct de vedere metodologic si tehnologic, deasupra multor jucatori mondiali din domeniu, precum TNS Agof, Nielsen sau comScore, care au fost infransii acestei licitatii. Suntem increzatori ca aceasta realizare va fi doar inceputul unei cai de succes pe alte piete europene.

Despre GEMIUS RESEARCH

Gemius SA este o companie internationala, prezenta in peste 10 tari Est Europene, specializata in studii de cercetare pe Internet - de la monitorizari de trafic online, monitorizarea audientei online, a eficientei campaniilor publicitare pe Internet, pana la studii AdHoc, studii de Branding sau profilul userilor ce au avut contact cu campaniile publicitare online etc.
contact@gemius.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gemius-research/gemius-sa-a-castigat-licitatia-pentru-studiul-de-audienta-din-danemarca