Comunicate GhiseulBancar

Compania GhiseulBancar a emis 2 comunicate de presa

  • Cum isi boteaza bancile produsele si serviciile…

    BUCURESTI - 19 ianuarie 2005

    Numele unui produs sau serviciu bancar este primul act public, acesta functionand ca un aspirator pentru viitorii clienti. Realitatea de pe piata bancara din Romania ne arata ca alegerea unui nume potrivit pentru un produs sau serviciu bancar reprezinta, in multe cazuri, o provocare prea mare. In Romania avem parte, de cele mai multe ori, de denumiri identice pentru produse asemanatoare din portofoliul mai multor banci sau de nume aberante (care in cel mai fericit caz te fac sa te prapadesti de ras!). Nu lipsesc insa si denumirile originale.    comunicatul de presa

  • Face sau nu toti banii cardul de credit Banca Transilvania?

    BUCURESTI - 14 ianuarie 2005

    Banca Transilvania spune ca produsul sau, cardul de credit Forte MasterCard, « face toti banii...de care ai nevoie ». Banca se lauda cu cea mai mare perioada de gratie, pina la 55 de zile, timp in care poti utiliza creditul fara a plati dobinda, cu conditia rambursarii integrale a sumei. Numai ca perioda de gratie este valabila doar in anumite conditii, acestea nefiind prea clar prezentate.    comunicatul de presa