GLYKON, la un an de borna 30

Constanta - 22 martie 2019

Comunicat tip Administrativ / Management in IT&C, Logistica/Transport, Retail

Ca în fiecare an, ziua de 23 martie are o semnificație deosebită, în existența firmei noastre: în 23 martie 1990 am primit avizul de înființare, a GLYKON, ca întreprindere mică, conform Decretului-Lege nr. 54/1990 și ne-am transformat în societate cu răspundere limitată, conform Legii 31/1990, în anul următor. Suntem prezenți, de 29 de ani, neîntrerupt, pe cea mai competitivă piață, din România, cea a tehnologiei informației și noi, fondatori sau angajați, ne mândrim cu această performanță și dorim să o ducem mai departe, păstrându-ne bunele tradiții, dar mereu reinventându-ne.

Sistem de Management al Alimentării cu Carburanți

Sistem de Management al Alimentării cu Carburanți

 Suntem, în continuare, încrezători în valorile cu care am pornit, la drum: seriozitate, competență, profesionalism, respectarea angajamentelor luate. Credem că numai prin construirea unor relații sincere și solide, de parteneriat, fie că vorbim de clienți, furnizori, parteneri sau angajați ai GLYKON, putem clădi viitorul. Sloganul cu care am început în 1990 și în care credem și acum, este, în continuare, lavabil: „GLYKON, partenerul pe care te poți bizui!”. 

Dumitru Caranica, fondator și Director general, GLYKON S.R.L.

Suntem o firmă antreprenorială, inventivitatea este în gena noastră, crearea și aducerea, pe piața românească a unor soluții și servicii noi ne diferențiază și ne asigură longevitatea.

În anul care a trecut am oferit clienților noștri, din retail și HoReCa, noi produse și soluții, adaptate la modificărilor legislative, privitoare la aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF), cu jurnal electronic:

- PetroSol - suită modernă, de aplicații destinate stațiilor de distribuție carburanți, cu imprimantă fiscală Datecs FP700, oferită în parteneriat cu Petrol Solutions și Danubius Exim (importatorul Datecs, în România);

- am adaptat modulul fiscal Expert® POS DFP, pentru Odoo POS, la noile AMEF-uri, de la Datecs, conforme cu OUG 28/1999, momentan pentru o versiune anterioară, instalată la clienții noștri și, în câteva săptămâni, vom lansa și pentru ultima variantă, Odoo 12;

- am lansat POS-urile și BOX-PC-urile industriale Poindus, în România;

- împreună cu partenerul nostru pentru soluții HoReCa, MULTISOFT, am furnizat soluția modernă, pentru restaurante, SOLON.R, atât pe POS-uri Hisense, cât și pe tablete cu Android.

De-a lungul existenței noastre am lansat numeroase produse, hardware și software, unele dintre ele, în premieră, pentru piața românească, la vremea respectivă, cum ar fi: suita VisualStore, de la IBM (acum în portofoliul Toshiba Global Commerce Solutions (TGCS), pentru retaileri; suita AlgoPlanner, o soluție SaaS pentru logistică și distribuție, care oferă planificarea dinamică a rutelor, optimizarea traseelor, calculul și distribuția costurilor; modulul fiscal, Expert® POS DFP, cu casă de marcat fiscală, conformă cu OUG 28/1999, pentru Odoo POS; soluția HemiLab, care optimizează gestionarea produselor din magazin, logistica și amplasarea lor, etichetarea la raft și analiza eficienței magazinului.

Suntem, încă din zorii dezvoltării comerțului modern, de la sfârșitul anilor '90, un jucător important, pe piața soluțiilor pentru retaileri; suntem distribuitori autorizați pentru firme importante precum TGCS (fosta divizie RSS a IBM), Hisense, Zebra, Datalogic, Honeywell, CustomMatic, Gempsy, DOMS ș.a., ceea ce ne permite să integrăm soluții complete și complexe, pentru retail-ul modern, inclusiv pentru stațiile de distribuție carburanți și HoReCa.

Pentru detalii suplimentare și programarea unei demonstrații, pentru oricare dintre soluțiile de mai sus, ne puteți contacta la http://www.glykon.ro/contact.php.

Despre GLYKON S.R.L.

Suntem GLYKON, o firmă privată, cu capital integral românesc, înființată în Constanța, la data de 23 martie 1990. În cei 29 ani, de la fondare, noi, cei de la GLYKON, am devenit unul dintre principalii jucători pe piața de tehnologia informației, din Constanța, iar, din 1997, de când am devenit primul IBM Business Partner și pentru POS-uri (business preluat de către TGCS), oferim soluții retail la nivelul întregii țări, prin intermediul unei rețele proprii, de parteneri de vânzări și service.
Alte soluții, pe care le oferim, în prezent, sunt:
• suita de pentru firmele de distribuție, transport și logistică AlgoPlanner și Van Sales - am lansat, în 2015, propria soluție, Expert® Van Sales
• continuăm să fim un jucător important în oferirea de soluții complete, pentru magazine, prin suita TGCS, VisualStore 5.3 sau propriul modul fiscal, Expert® POS DFP, pentru Odoo Apps
• soluții pentru stații de distribuție carburanți: sistemul de gestiune PetroSol, prin recentul parteneriat cu firmele Petrol Solutions și Danubius Exim, distribuitorul echipamentelor fiscale Datecs, în România, sau echipamentele și soluții DOMS, pentru integrarea echipamentelor, din stațiile de carburanți, cu sistemele IT, ale firmei;
• SCAM - Sistem de Management al Alimentării cu Carburanți, destinat să integreze, într-un sistem unitar și automatizat, elementele ce concură la alimentarea, cu carburanți, pentru operatorii de flote de autovehicule, ce gestionează stații proprii de alimentare.