Companiile din online-ul românesc iau initiativa şi lansează o campanie de recrutare 100% creativă

BUCURESTI - 28 octombrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Speed Promotion, în parteneriat cu ARBOmedia, Hotnews.ro, IQads, Marketeer.ro şi New Media Agency lansează o campanie de recrutare şi training cu totul aparte, care se adresează studenţilor pasionaţi de online care doresc să înceapă o carieră în domeniu.

Companiile din online-ul românesc iau initiativa şi lansează o campanie de recrutare 100% creativă

“Ca toate domeniile cu o dezvoltare foarte rapidă, online-ul simte lipsa acută a oamenilor formaţi iar metodele clasice de recrutare nu livrează rezultate satisfăcătoare sau o fac într-un timp mult prea lung. De aceea am hotărât să luăm iniţiativa şi să gândim un sistem prin care să recrutăm viitorii angajaţi şi să ne asigurăm, în acelaşi timp, că vor fi oameni foarte bine pregătiţi în domeniu” a declarat Dorin Boerescu, Managing Partner Speed Promotion.

Astfel a fost creat www.vreausafacmarketingonline.ro un proiect care îşi propune să recruteze din rândul studenţilor din facultăţile de comunicare din Bucureşti 21 de tineri aspiranţi care să beneficieze timp de o săptămână de training intensiv pe teme de comunicare şi promovare online şi de 3 săptămâni de practică pe proiecte reale în cadrul unora dintre cele mai importante companii din domeniu din România.
După încheierea celor 3 săptămâni de muncă, cei mai buni 11 participanţi vor primi oferte de muncă în cadrul companiilor partenere, pe posturi din cadrul departamentelor de online.
www.vreausafacmarketingonline.ro este creat pe platforma unui blog care va fi actualizat zilnic pe toată durata competiţiei, atât cu posturi ale organizatorilor cât şi ale participanţilor, pentru ca întregul proces de pregătire şi recrutare precum şi evoluţia participanţilor să poată fi urmărite în timp real.

Promovarea proiectului se va face printr-o campanie de comunicare pe IQads.ro, Hotnews.ro, forumuri de discuţii şi site-uri ale facultăţilor vizate, promovare pe bloguri iar singura sa componentă offline va fi o mini-campanie de panotaj la sediile SNSPA, FJSC şi ASE din Bucureşti.

Despre Godmother

Proiectul www.vreausafacmarketingonline.ro este iniţiat de Speed Promotion împreună cu ARBOmedia, Hotnews.ro, IQads, Marketeer.ro şi New Media Agency, ai căror reprezentanţi vor fi şi trainerii participanţilor la competiţie. Candidaţii vor putea afla totul despre marketingul online de la nume cunoscute în industrie precum Alin Zăinescu, Bianca Vlaston, Călin Rotăruş, Ciprian Stavăr, Costin Radu, Dorin Boerescu sau Doru Panaitescu

Pentru mai multe detalii legate de derularea proiectului vizitaţi www.vreausafacmarketingonline.ro sau contactaţi:

Speed Promotion
Aela Cotabiţă
PR Executive
0745.112.644


aela.cotabita@speedpromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/godmother/companiile-din-online-ul-romanesc-iau-initiativa-si-lanseaza-o-campanie-de-recrutare-100-creativa