Gold Cosmetics a lansat cel de-al treilea catalog

BUCURESTI - 16 iunie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

BUCURESTI- 16 Iunie 2009 – Gold Cosmetics a lansat la 1 iunie cel de-al 3-lea catalog. Noul catalog este valabil in perioada 1 iunie-31 august 2009

Gold Cosmetics a lansat cel de-al treilea catalog

Noul catalog poarta intre paginile sale nu doar creme, make-up pentru toate buzunarele,produse pentru plaja,tratamente pentru par si parfumuri ci si solutiile perfecte pentru vacanta:weekenduri la Viena si 7 zile in Grecia!. Pentru a participa la concursul “Grecia 2009”, trebuie sa te inscrii in afacerea GOLD (in sistem MLM- Multi Level Marketing), sa recrutezi colaboratori noi si faceti impreuna cu toata echipa dvs. vanzari de minim 7000 RON.

Prin ce ne impunem? Ce anume ne recomandă?
Ne-am impus să ne recomande calitatea produselor. Parfumurile franţuzeşti de calitate, make-up-ul furnizat de către una dintre cele mai prestigioase firme din domeniu – câştigătoare a Prix de Beaute 2009, produse de îngrijire personală ale cunoscutelor firmelor Mades şi Kolastyna, produsele BioShine braziliene pentru îngrijirea părului şi exemplele pot continua. Avem drept target acei domni, doamne, domnişoare, dar şi copii care-şi doresc calitate.
Am elaborat un plan de succes fără constrângeri în care fiecare colaborator este independent în a-şi alege programul, reprezentantii avînd acelaşi ţel ca şi noi. Acela de a arăta ca „planul de succes”, asociere de cuvinte devenită stereotipie în piaţa MLM-ului este în cazul nostru unul intr-adevăr de succes.

Cauta produsele GOLD si vei fii in fiecare clipa o vedeta adevarata !

Despre Gold Cosmetics

Gold Cosmetics este importator unic si distribuitor de produse cosmetice din Polonia,Franta,Olanda si Brazilia . Din noiembrie 2008, de cand activeaza pe piata romaneasca, Gold si-a asumat misiunea de a oferi clientilor romani cea mai buna calitate la cel mai bun pret.
GOLD reuneste cele mai renumite brand-uri de produse cosmetice oferite de peste 500 de producatori din Polonia, cum ar fi: Miraculum, Joko,Virtual,Kolastyna,Tanita. Din punctul de vedere al cotei de piata, 3 dintre producatori se pozitioneaza intre primii 10 de pe piata poloneza. Brandurile poloneze au depasit granitele tarii lor de origine, impunandu-se in Europa si SUA. Cu adevarat interesant este succesul pe care l-au repurtat pe pietele exotice cum ar fi Japonia si Coreea de Sud.


--
BRAHA ADINA
sales manager
GOLD COSMETICS
telefon 0747.429.606 / 0767.424.612
adina.braha@gldcosmetics.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gold-cosmetics/gold-cosmetics-a-lansat-cel-de-al-treilea-catalog