Andrew Robertson este noul CEO al BBDO Worldwide

BUCURESTI - 17 mai 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Andrew Robertson, 43 de ani, a fost numit Chief Executive Officer al retelei globale BBDO Worldwide, el succedandu-i in aceasta pozitie lui Allen Rosenshine, 65 de ani. Noua titulatura este efectiva incepand cu 1 iunie, in prezent Robertson fiind Presedinte BBDO Worldwide si Presedinte si CEO BBDO North America.

Robertson va pastra functia de Presedinte al retelei mondiale si va numi un succesor pentru North America. Rosenshine va ramane Presedinte al Consiliului de Administratie al retelei BBDO Worldwide.

“Decizia lui Andrew de a ocupa pozitia de CEO BBDO Worldwide nu ar trebui sa surprinda pe niciunul dintre noi”, spune Rosenshine. “Era clar, inca de cand a sosit la New York, ca Andrew era posibilul meu succesor. In cei 3 ani de cand este aici, el a dat dovada de talent, inteligenta si energie, precum si de capacitatea de a intelege perfect cultura noastra si a clientilor nostri, ceea ce-l face sa fie persoana potrivita pentru a ne conduce. Andrew intelege business-ul clientilor nostri, dar si provocarile si deciziile carora ei trebuie sa le faca fata intr-o lume aflata in permanenta schimbare, dovedind insa si o stapanire perfecta a modului in care BBDO poate adauga valoare comunicarii lor. Sunt nerabdator sa lucrez alaturi de Andrew in echipa de management.”

Rosenshine adauga: “Planul meu este de a pastra postul de Presedinte al Consiliului de Administratie inca 2 ani, cel putin, si apoi cat timp Andrew si compania-mama, Omnicom, mi-o vor cere.”

John Wren, Presedinte, CEO Omnicom Group, spune ca “Omnicom are deja o traditie in a-i pastra alaturi, cu o implicare activa, pe cei care nu mai sunt CEO. Bruce Crawford este inca Presedinte al Consiliului de Administratie Omnicom, asa cum Keith Reinhard este la DDB. Ma bucura faptul ca Allen va urma si el acest drum.”
Robertson declara: “Allen si John au fost mai mult decat generosi in aprecierile lor. Nu pot decat sa adaug ca BBDO este o companie extraordinara, fiind o onoare sa o conduc. Ma voi stradui sa fac fata acestei provocari si sa continui cresterea BBDO.”

Andrew Robertson face parte din echipa BBDO Worldwide din 1995 si a ocupat pozitia de CEO AMV BBDO London. In 2001 el s-a alaturat BBDO North America ca Presedinte, CEO si a fost ales in Worldwide Board of Directors. In 2002 el a fost numit si pe pozitia de Presedinte BBDO Worldwide. Inainte de a lucra la BBDO, el a ocupat posturi-cheie la Ogilvy, JWT si WCRS, toate acestea la Londra.

De cand Robertson a devenit membru al echipei de senior management al agentiei, BBDO Worldwide a fost desemnata Reteaua Globala a anului de catre cele doua mari publicatii ale industriei de publicitate americane. BBDO Worldwide a fost si cea mai premiata retea de agentii in ultimii 2 ani, castigand The Gunn Report (care este un clasament al tuturor competitiilor de publicitate la nivel mondial).

Allen Rosenshine este la BBDO din 1965. El a fost numit CEO BBDO Worldwide in 1985, devenind apoi, in 1986, primul Presedinte Omnicom, la a carui creare a contribuit. In 1989 el a revenit la conducerea BBDO si, sub conducerea sa, agentia a devenit cea de-a doua retea de agentii la nivel mondial, avand reputatia de cea mai creativa agentie globala.

Avand sediul central la New York, BBDO Worldwide este cea mai mare retea a grupului Omnicom, avand 290 de birouri in 77 de tari. BBDO dezvolta si implementeaza strategii de marketing si comunicare pentru multe din cele mai celebre branduri din lume. Implicarea deosebita a agentiei in business-ul clientilor este evidentiata de sloganul “The Work. The Work. The Work”, implicare datorita careia BBDO a fost recompensata cu titlul de cea mai creativa agentie pe parcursul ultimilor 5 cinci ani, conform The Gunn Report.

Despre Graffiti BBDO

BBDO Worldwide este preprezentata in Romania de BBDO Group Romania, din care fac parte agentiile Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity Bucharest.
Ruxandra Voda
ruxandra_voda@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/andrew-robertson-este-noul-ceo-al-bbdo-worldwide