Proximity Bucharest incepe anul 2004 cu doua premii: Aqua Awards si Mobius Awards

BUCURESTI - 16 martie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Proximity Bucharest este prima companie de comunicare din Romania care ofera solutii de comunicare prin noi canale media (direct marketing, in store, interactive), care combina marketingul direct cu tehnologiile avansate pentru a realiza campanii de comunicare one-to-one eficiente. Desi este o companie tanara, Proximity Bucharest are deja un portofoliu important de clienti.

La nivel international, reteaua Proximity este extinsa in 36 de tari. Dispunand de avantajul suportului si experientei internationale, Proximity Bucharest este in masura sa isi consilieze clientii tinand cont de realitatile romanesti, oferind programe eficiente si inovatoare pentru intreaga serie de servicii.
Proximity Bucharest este primul si unicul membru POPAI in Romania.

Proximity Bucharest, prima agentie din Romania care ofera solutii de comunicare prin noi canale media (direct marketing, ins-tore, interactive), a inceput anul 2004 cu doua succese remarcabile: obtinerea unui premiu la Aqua Awards (Franta), concurs organizat cu ocazia aniversarii a 10 ani de existenta a European Bottled Watercooler Association si premiul obtinut la Mobius Awards 2004 (Statele Unite ale Americii).

Aqua Awards a adus campaniei business-to business derulate de Proximity Bucharest, ca suport a fortei de vanzari a clientului sau La Fantana, premiul 2 la categoria ”Best Market Initiative”. Campania de sprijin a fortei de vanzari a urmarit generarea de oportunitati de vanzare, utilizand o combinatie complexa de tactici precum: telemarketing, creatie segmentata in functie de capacitatea nivelelor de potentiali clienti, planificare, follow-up. Creatia a constat din doua direct mailinguri, unul care sugera ideea risipei de apa si bani, careia i se poate pune capat prin folosirea serviciilor La Fantana, adresat celor cu cel mai mare potential (identificati ca servind apa angajatilor) si un altul destinat celorlalti potentiali clienti, prezentand doar serviciile companiei La Fantana sub forma unei scrisori anonime.

Festivitatea Aqua Awards a fost organizata la Paris, cu ocazia celei de a zecea aniversari European Bottled Watercooler Association (EBWA). La Fantana a participat in calitate de membru al asociatiei, inscriindu-se in concursul Aqua Awards la 5 categorii, obtinand mai multe premii. Reuniunea European Bottled Watercooler Association i-a adus aproape, la un deceniu de existenta, pe principalii imbuteliatori, producatori si distribuitori de apa si produse adiacente din intreaga lume.

Un alt succes care a marcat inceputul acestui an pentru Proximity Bucharest a fost premiul al doilea – Certificate for Outstanding Creativiy - obtinut la Mobius Awards 2004, categoria Direct Image Building/Self Promotion, cu lucrarea ”Cheia”.

”Debutul in noul an l-am facut cu dreptul, obtinand doua premii importante fiecare in parte pentru industria din care face parte. Ambele distinctii certifica creativitatea echipei Proximity Bucharest nu numai in promovarea actiunilor de marketing ale clientilor nostri – La Fantana fiind un client activ, inovativ, deschis – dar si in promovarea valorilor agentiei”, declara Tudor Fulea, Director Executiv Proximity Bucharest.

Proximity Bucharest s-a dezvoltat intr-un ritm alert in cei aproape 3 ani de la infiintare, dispunand in prezent de trei divizii specializate: Proximity In-store, Proximity Interactive si Proximity Direct.

Proximity Bucharest este parte a BBDO Group Romania, alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction.

Despre Graffiti BBDO

Vizitati-ne la www.proximity.ro
Persoana de contact: Raluca Burileanu, tel.: 221 02 00
raluca_burileanu@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/proximity-bucharest-incepe-anul-2004-cu-doua-premii-aqua-awards-si-mobius-awards