SCANDIA ROMANA – CRESTERE DE 40% A VANZARILOR IN PRIMELE OPT LUNI ALE ANULUI

BUCURESTI - 12 octombrie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Scandia Romana SA, lider national pe piata conservelor din carne, producator, printre altele, al Pate Sibiu si Pate Bucegi, anunta o crestere a vanzarilor cu 40% in valoare (Euro) si 52% in volum in primele opt luni ale anului 2004, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

SCANDIA ROMANA – CRESTERE DE 40% A VANZARILOR IN PRIMELE OPT LUNI ALE ANULUI

Pe langa Pateul Sibiu, care ramane produsul cel mai apreciat de catre consumatori, de mare succes s-au bucurat in aceasta perioada si produsele din gama Pate Bucegi. Raspunzand cerintelor pietii, incepand cu luna septembrie, Scandia Romana a introdus pe piata o noua varianta de gramaj pentru pate Bucegi: 300g, la un pret recomandat de 21 690 lei.

La sfarsitul anului 2003, Scandia Romana SA a atins o cota valorica de peste 36% din piata de pate la conserva (sursă: AC Nielsen), ceea ce ii asigura companiei pozitia de lider în aceasta categorie.

Anul acesta, Scandia Romana a finalizat un amplu program de investitii SAPARD, in valoare de 2 milioane de Euro, prin care s-au operat lucrari de constructii, achizitii si montaj de utilaje. Tot in 2004, compania a relansat cu noi ambalaje gama de pateuri, promovate printr-o sustinuta campanie de comunicare.

Despre Graffiti BBDO

In prezent, compania Scandia Romana SA produce diferite sortimente de conserve, impartite in 3 categorii : pateuri (80% din productie, Pate Poiana, Pate Sibiu, Pate Bucegi), conserve de carne (Carne Sibiu, Carne Bucegi etc) si mancaruri (ciorba de burta, costita cu fasole, carnaciori cu fasole, gulas de vita, de porc, de sarmale etc).
Roxana Poede
Graffiti BBDO
Tel: 221 02 00 / 0722 974 679
roxana_poede@graffiti.bbdo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/graffiti-bbdo/scandia-romana-crestere-de-40-a-vanzarilor-in-primele-opt-luni-ale-anului