Grapefruit semnează campania digitală ”Mașina interactivă” pentru Renault Clio Yahoo!

BUCURESTI - 6 iulie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Auto, Media / Publicitate, Tehnologie

Renault Clio Yahoo!, mașina interactivă care te conectează cu prietenii, premiază conectivitatea în rețelele sociale printr-o campanie online dezvoltată de agenția de branding și digital Grapefruit.

Grapefruit semnează campania digitală ”Mașina interactivă” pentru Renault Clio Yahoo!
 În secolul XXI, cea mai încăpătoare mașină este cea în care poți lua cu tine toată rețeaua de prieteni.  

Adriana Todoran, brand & communication strategist, Grapefruit

 

Pe site-ul www.clio-yahoo.ro, cei mai conectați utilizatori ai platformelor Yahoo, Facebook și Twitter sunt invitați să răspundă la quiz-uri, să echipeze bordul mașinii Renault Clio Yahoo!, să-și invite prietenii în campanie și să disemineze mesaje în rețelele sociale. Fiecare interacțiune aduce puncte internauților, iar fiecare punct e o șansă în plus de a câștiga: iPod nano, telefoane HTC Wildfire, o tableta Samsung Galaxy și – marele premiu - un laptop Sony VAIO pentru cel mai conectat participant în campanie.

”În secolul XXI, cea mai încăpătoare mașină este cea în care poți lua cu tine toată rețeaua de prieteni”, spune Adriana Todoran, brand & communication strategist în cadrul Grapefruit. ”Renault Clio Yahoo! – o mașină dotată cu un dispozitiv extern wi-fi, dedicată celor care vor să fie conectați în permanență, chiar și când sunt la volan – nu putea fi promovată decât premiind conectivitatea”.

În același timp, campania promovează ideea de colectiv: numai acumulând împreună suficiente puncte, participanții vor putea deblocata premiile și declanșa tragerile la sorți.

”Când se pune problema de câștig individual, oamenii au tendința de a ține pentru ei pontul, dar noi am reușit să încurajăm atitudinea opusă (și, prin urmare, viralizarea campaniei), prin stabilirea unor obiective care pot fi atinse doar în colectiv”, explică Adriana Todoran.

Până în prezent, participanții în campanie au acumulat împreună peste 100.000 de puncte, deblocând primele două niveluri de premii. Campania se încheie la finalul lunii iulie. 

”Îi așteptăm pe toți cei pasionați de gadget-uri să se inscrie în campanie și să castige premiile puse în joc. Sperăm să le folosească chiar într-un Renault Clio Yahoo!”, spune Ioana Știrbu, Responsabil Internet și CRM, Renault.

Despre Renault Clio Yahoo!

Seria limitată Renault Clio Yahoo! este dotată cu un dispozitiv extern WiFi ce îți asigură accesul la Internet, chiar și când ești la volan. În plus, îți oferă multiple posibilități de conectare a gadget-urilor pentru că beneficiază de un Pack Conectivitate ce include: Bluetooth, iPod, jack, USB. Renault Clio Yahoo! poate fi achizționată cu 7000€ TVA inclus prin Oferta Renault All Inclusive.

Despre Grapefruit

Grapefruit este o agenție românească de branding și digital care a dezvoltat câteva dintre cele mai puternice branduri din România în ultimii 11 ani. Cu birouri în București și Iași și o echipă de 23 oameni, Grapefruit a devenit lider pe piața locală a agențiilor de branding în 2009. Portofoliul agenției numără peste 500 de proiecte pentru mai bine de 200 de clienți din 13 țări, de pe 4 continente. În România, agenția a lucrat pentru companii precum Antibiotice, Banca Transilvania, Dacia, E.ON, Heidi, ING, Labormed, Lafarge, NNDKP, OTP Bank, Pepsi Americas, Petrom, Renault, Ţuca Zbârcea și Asociații, UPC, Walmark. Grapefruit este cea mai premiată agenție românească de branding la nivel internațional, cu peste 20 de premii castigate.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grapefruit/grapefruit-semneaza-campania-digitala-masina-interactiva-pentru-renault-clio-yahoo