Un nou brand Antibiotice

Iasi - 7 decembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Grapefruit a condus procesul în urma căruia Antibiotice, unul dintre cei mai mari producători români de medicamente, a adoptat un nou brand cu ocazia jubileului companiei.

Desfăşurat pe parcursul ultimelor şase luni, procesul de rebranding a implicat efectuarea unui audit, ale cărui concluzii şi recomandări au stat la baza dezvoltării primei strategii de brand din istoria companiei. Începând de astăzi, o nouă identitate vizuală şi un nou slogan reflectă această strategie în comunicarea Antibiotice.

Încadrat într-un stil de design modern, caracterizat de spaţii largi de culoare şi de o paletă cromatică proaspătă, noul logo Antibiotice face puternice asocieri vizuale cu sănătatea (domeniul de utilizare a produselor companiei), performanţa şi accesibilitatea (noţiuni cheie din noua platformă de brand). Noul slogan—„Ştiinţă şi suflet”—combină alte două trăsături ale noului brand într-un orizont aspiraţional firesc şi cu un ton de comunicare uman.

„Notorietatea de care se bucură compania pe piaţa românească şi renumele nostru[...] sunt susţinute de studiile de cercetare efectuate pe parcursul acestui an. Pe de altă parte, un procent semnificativ din publicul român nu a avut ocazia să cunoască transformările profunde pe care le-a traversat Antibiotice în ultimii ani”, a declarat ec. Ioan Nani, directorul general al companiei, motivând adoptarea unui nou brand.

„Din punct de vedere al profunzimii şi amplorii, rebrandingul Antibiotice este o premieră pentru o companie listată în categoria superioară a Bursei. În acelaşi timp, el este cel mai complex proiect al nostru de până acum”, a comentat Ştefan Liuţe, strategy director Grapefruit.

Înfiinţată în 1955, Antibiotice (BVB: ATB) este una dintre cele mai vechi companii româneşti producătoare de medicamente. Listată la categoria întâi a Bursei de Valori Bucureşti, compania este lider într-un număr de segmente-cheie ale pieţei româneşti şi un exportator tradiţional în peste patruzeci de ţări, inclusiv Statele Unite şi Canada. Acţionarii principali ai companiei sunt investitori instituţionali români şi străini, în frunte cu AVAS.

Despre Grapefruit

Grapefruit este o agenţie de consultanţă pentru branding şi design interactiv, cu sediul în Iaşi, România. Printre clienţii agenţiei se numară Connex, HP, Eli Lilly, DDB San Francisco şi International Corporate and Brand Identity Centre.
Octavian Tănase
Managing Director
office@grapefruit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grapefruit/un-nou-brand-antibiotice