Prezent- un produs media cu o noua infatisare

BUCURESTI - 21 februarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cu ocazia împlinirii a doi ani de la prezenţa sa în spaţiul publicisticii româneşti, „Prezent” face o surpriză cititorilor săi, punându-le la dispoziţie un produs media care are nu doar o nouă înfăţişare, ci şi un nou conţinut, mai dinamic şi mai aproape de cerinţele lor de a fi cât mai corect şi mai prompt informaţi.

Cu ocazia împlinirii a doi ani de la prezenţa sa în spaţiul publicisticii româneşti, „Prezent” face o surpriză cititorilor săi, punându-le la dispoziţie un produs media care are nu doar o nouă înfăţişare, ci şi un nou conţinut, mai dinamic şi mai aproape de cerinţele lor de a fi cât mai corect şi mai prompt informaţi.
Încă de la apariţie, „Prezent” s-a remarcat prin seriozitate, calitatea scriiturii şi preocuparea pentru un demers publicistic demn de acest nume. Am abordat fără complexe, dar şi fără prejudecăţi, subiecte din domeniul politic, economic şi social, aflate pe agenda cetăţenilor şi a mediului de faceri.
Am fost permanent în legătură cu cititorii noştri şi le mulţumim pentru fidelitate şi pentru încrederea pe care ne-au acordat-o în tot acest timp. Decizia de a deveni o publicaţie exclusiv „on line” a fost felul nostru de a răspunde doleanţelor şi sugestiilor lor.
Am hotărât să depăşim bariera hârtiei, care aducea ziarul în mâna cititorilor doar o dată pe săptămână. În noua sa formă exclusiv electronică „Prezent” este actualizat de două ori pe zi, şapte zile pe săptămână. Practic, în loc de un săptămânal, noi le oferim de acum cititorilor 14 ediţii diferite, care redau evenimentele în dinamica lor şi aproape în timp real.
La baza deciziei de a renunţa la ediţia tipărită au stat şi preocupări de ordin ecologic. Practic, lunar consumam circa zece tone de hârtie, într-o ţară în care reciclarea hârtiei este o activitate cvasi-necunoscută şi în care defrişările au luat proporţii periculoase. Demersul nostru a fost bine primit de cititori, numărul lor crescând cu circa 80% numai în ultima lună. Este şi aceasta o dovadă că în România se structurează elementele necesare trecerii la societatea informaţională, că noile tehnologii generează noi forme de socializare şi de comunicare.
Avem un public matur, exigent şi responsabil, care găseşte în echipa de jurnalişti de la „Prezent” un partener pe măsură, gata să răspundă exigenţelor lui . Îi asigurăm pe toţi cititorii noştri că vor avea în „Prezent” un instrument de lucru şi o sursă fiabilă şi onestă de informaţii, pusă în slujba binelui public.

Redacţia Prezent

Despre Greek Media Group


PREZENT. Schimba perspectiva!



Alina Sazon
alinasazon@gmail.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/greek-media-group/prezent-un-produs-media-cu-o-noua-infatisare