CÂŞTIGĂTORILOR PROMOŢIEI AMIGO LI S-AU ÎNDEPLINIT DORINŢE ÎN VALOARE DE 133.000 USD

BUCURESTI - 25 iulie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campania promoţională « Amigo îţi îndeplineşte dorinţele » şi-a dus la bun sfârşit promisiunea. Astfel, în perioada 26 aprilie – 8 iulie 2005, în care Amigo a ţinut locul peştişorului de aur pentru participanţii la promoţie, au fost acordate 15 046 premii totalizând 133 000 USD.

CÂŞTIGĂTORILOR PROMOŢIEI AMIGO LI S-AU ÎNDEPLINIT DORINŢE ÎN VALOARE DE 133.000 USD

Cele şase mari premii extrase în cadrul promoţiei sunt: câte o limuzină Volkswagen Passat a câştigat Dina-Mănoiu Manuela din Drăgăşani, judeţul Vâlcea, Camilar Mihai din Iaşi, precum şi Veltan Nicolae din Sibiu. De cele trei superbe excursii la Cannes, pe Coasta de Azur, beneficiază alţi trei norocoşi participanţi la campania Amigo: Tudor Viorica Victoria din Târgovişte, Toader Elena din Râmnicu Sărat şi Keleman Alexandru din Lupeni, judeţul Hunedoara. În plus, timp de 40 de zile au fost acordaţi prin extragerea plicurilor trimise câte 300 USD pe zi iar primilor 15 000 de participanţi la promoţie li s-a oferit automat câte un mini mixer pentru café frappe Amigo.

Simon Borwell, Panfoods Marketing Manager, declară: “Ne-am bucurat mult când am văzut că promoţia noastră s-a bucurat de un succes aşa de mare. În numai 11 săptămâni de promoţie au fost trimise peste 132 000 de plicuri. Mecanismul ales pentru campania promoţională a fost unul de tip , fiind preferat pentru că răsplăteşte fidelitatea consumatorilor Amigo, aceştia nemaifiind nevoiţi să plătească alte costuri în afară de cele necesare pentru expedierea plicurilor.”

Pentru a participa la promoţie, cumpărătorii au trebuit să trimită într-un plic 10 ambalaje de Amigo Premio sau Amigo Instant de 1,8g (în orice combinaţie) sau o folie protectoare de aluminiu de la una din cutiile Amigo de 50g, 100g, sau 300g împreună cu datele personale. Marea extragere în cadrul promoţiei Amigo a avut loc pe data de 18 iulie 2005 unde au participat reprezentanţi ai companiei Panfoods România, un notar public autorizat, o persoană de la HitMail şi reprezentanţi ai agenţiei care a dezvoltat campania promoţională şi de imagine Amigo: AdVenture.

În paralel cu promoţia desfăşurată pentru consumatori, compania Panfoods România – importatorul şi producătorul mărcii Amigo în România, a oferit distribuitorilor de top ocazia de a câştiga o excursie în Brazilia. Aceştia vor putea vizita faimoasele fabrici ale companiei producătoare a cafelei solubile Amigo - Cia Iguaçu de Café Soluvel, parte a grupului Iguaçu.

Despre Grey Worldwide

Cu o tradiţie de peste 20 de ani în România, cafeaua solubilă Amigo se bucură de un succes deosebit deţinând aproximativ un sfert din piaţa cafelei solubile autohtone. Celebra marcă Amigo este reprezentată de compania Panfoods România una din companiile de top în cadrul grupului Panfoods Co.Ltd. (divizia internaţională de marketing şi vânzări a companiei Cia Iguaçu de Café Soluvel).

Grupul Iguaçu este al treilea mare producător şi exportator de cafea solubilă din Brazilia, produsele sale fiind distribuite în 30 de ţări de pe 5 continente. Grupul cuprinde opt companii printre care se numără Cia.Iguaçu de Café Soluvel – producatoarea mărcii Amigo.

Pentru mai multe informaţii despre campania promoţională şi despre marca Amigo, vă invităm să vizitaţi site-ul oficial al companiei: www.amigo.ro


Silviu Caimac
Grey Worldwide
269 2000
silviu.caimac@grey.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/grey-worldwide/castigatorilor-promotiei-amigo-li-s-au-indeplinit-dorinte-in-valoare-de-133-000-usd