1.000.000 EURO noi investitii atrase si 50.000 EUR pentru o noua interfata la MarketOnline

BUCURESTI - 11 februarie 2009

Comunicat tip General in IT&C

In plina criza financiara si in pofida declaratiilor unui anume furnizor aparute in presa, MarketOnline reuseste sa investeasca peste 50.000 euro intr-o noua interfata, noi modele de administrare si un nou design, adaptate la asteptarile utilizatorilor anului 2009. Dezvoltat in peste un an de munca sustinuta si definitivat printr-o serie de teste de usability facute la sediul MarketOnline chiar de catre clientii nostri, acest nou site aduce schimbari majore ale interfetei si va usura accesul vizitatorilor la informatie.

La sfarsitul lunii trecute noul site al MarketOnline a primit botezul focului, fiind testat de mai multe echipe de testeri formate din cate sase utilizatori obisnuiti. Creatia complexa a unei echipe de programatori, designeri si oameni de online, cu aportul decisiv al partenerilor nostri de la CerebralArt, a fost supusa unor teste intensive chiar de catre beneficiarii finali ai acestui produs, de catre utilizatorii acestui site.

Printr-o campanie de email marketing si pe baza unor criterii stricte socio-demografice am ales 12 testeri (6 barbati si 6 femei, 6 clienti si 6 non-clienti, 3 grupe de varsta diferite), punandu-i sa foloseasca site-ul in avanpremiera, astfel incat sa observam comportamentul clientilor cat si a celor care inca nu ne sunt clienti in fata noului site. Am adaptat situl in functie de observatiile clientilor si suntem in continuare deschisi la orice sugestii.

'Le multumesc celor care au reusit sa-si rupa din timpul liber si au venit raspunzand apelului nostru si au testat noul site. Fara ei nu am fi reusit sa rezolvam in timp util problemele inerente lansarii unei interfete noi.
Asta nu inseamna ca oricat ne-am fi straduit sa facem un site perfect nu veti mai gasi mici neajunsuri, dar le vom remedia imediat ce le vom sesiza. De altfel tot businessul nostru se bazeaza pe relatia magazin-client, fie ca vorbim de folosirea site-ului sau de politica de preturi si promotii.', declara Mugur Cosmin Frunzetti, managing partner Grifon Group.

In afara modificarilor vizibile pentru client, noua platforma aduce si noi optiuni de administrare, o parte introduse deja pe site (alocarea automata a costurilor de transport in comanda, informarea in timp real despre termenele de livrare), o parte urmand a fi lansate in decursul anului 2009 (prelucrarea automata a comenzilor, confirmarea comenzilor prin SMS de catre clienti, rezervari pentru produsele inca nelansate).

'Totodata tin sa anunt jurnalistii care m-au asaltat cu intrebari despre relatia tensionata cu anumiti furnizori, ca orice speculatie pe tema unor posibile, si subliniez posibile probleme financiare, generata de afirmatiile Asesoft ar trebui sa inceteze. Am postat astazi public pe blog dovada deciziei irevocabile a instantei de judecata care a respins actiunea Asesoft ca nefondata (http://blogrum.marketonline.ro/o-noua-interfata-pentru-marketonline/), in prezent orice litigiu in care am fost implicatii fiind inchis si dreptatea fiind clar stabilita de cei care au acest rol, Justitia. Prin lansarea acestei noi interfete vrem sa transmitem un mesaj cat se poate de clar tuturor partenerilor nostri ca suntem pe piata de comert electronic nu pentru a disparea azi, maine, ci pentru a deveni lideri in maxim 2-3 ani de zile. Pentru orice probleme se pot gasi solutii, daca ai intentia de a dezvolta o afacere pe termen lung si nu esti un speculator de moment”, spune Mugur Cosmin Frunzetti.

'Astazi se incheie si perioada de negocieri si zvonuri privind vanzarea sau preluarea magazinelor noastre. Ieri am semnat acordul de asociere cu un nou partener, Catalin Mihailescu, un om cu peste 15 ani de experienta in IT-ul romanesc. Asta inseamna o noua formula de administrare si un capitalul suplimentar de 1.000.000 euro, care va fi investit in cele trei magazine online: www.marketonline.ro, www.mediadot.ro si www.azerty.ro, precum si in echilibrarea si pastrarea unui surplus al balantelor financiare in acest an de criza profunda. Aceasta investie importanta si semnificativa mai ales pentru o perioada de criza financiara va garanta stabilitatea magazinelor pe termen mediu si lung, oferind in acelasi timp incredere clientilor in serviciile noastre.', declara in final Mugur Cosmin Frunzetti.

Despre Grifon Group

Despre Marketonline.ro:

MarketOnline.ro unicul magazin online de sapte stele, cu sapte promisiuni ferme:
1.Spunem intotdeauna DA clientilor;
2.Anticipam cu precizie dorintele si nevoile Dumneavoastra;
3.Comunicam intotdeauna adevarul;
4.Respectam intocmai promisiunile facute;
5.Oferim suport si consultanta tututor vizitatorilor nostri;
6.Vindem numai produse de marca, noi si cu garantie;
7.Raspundem oricarei solicitari in maxim 60 de minute.

Marketonline a fost declarat, in cadrul festivitatii Galei Premiilor E-Commerce, cel mai bun magazin online al anului 2008.

Ana Mihailescu,
marketing@marketonline.ro

marketing@marketonline.ro