LeasePlan Romania - Primele rezultate ale programului PartnerPlan

BUCURESTI - 21 iunie 2011

Comunicat tip General in Auto, Afaceri, Banci / Asigurari, Finante / Contabilitate, Media / Publicitate

Primele rezultate ale programului PartnerPlan confirmă avantajul oferit clientului: 876 euro bonus/autovehicul, în medie, la încetarea contractului de leasing.
LeasePlan România a realizat un studiu de caz pe un grup de 49 de autovehicule (dintr-o flotă de 115), din clasa medie compactă, motorizare Diesel, pentru care a încetat dupa 36 de luni contractul de leasing operaţional. Rezultatele arată că utilizatorul flotei beneficiază de un bonus de aproximativ 43.000 de euro, în medie 876 euro/autovehicul. Acest beneficiu este suplimentar economiilor rezultate din externalizarea serviciilor de gestionare a flotei, care pot fi între 10-15% din costuri.

LeasePlan

LeasePlan

Avantajul, oferit prin intermediul programului PartnerPlan, provine din:

- economiile rezultate din serviciile cu cost garantat de LeasePlan (întreţinere, reparaţii şi anvelope), în valoare de aprox. 6.600 de euro (135 euro/autovehicul);

- profitul din revânzare obţinut prin sistemul specializat de licitaţii online CarNext, în valoare de 36.350 euro (741 euro/autovehicul).

“La nivel european se remarcă de mulţi ani preocuparea companiilor de a-şi optimiza costurile totale de operare aferente flotelor. O tendinţă în acest sens începe să se facă simţită şi pe piaţa din România, confirmată de creşterea constantă a pieţei de leasing operaţional cu 20-25% anual. Un element cheie al acestei tendinţe îl reprezintă conştientizarea de către companii a importanţei controlului costurilor directe şi indirecte. De asemenea remarcăm un interes crescut din partea companiilor pentru acorduri ce implică împărţirea cu furnizorii a beneficiilor generate de rezultatele pozitive ale programelor eficiente de gestiune a costurilor”, a declarat Bogdan Apahidean, director general LeasePlan România.

LeasePlan răspunde cerinţei de control şi reducere a costurilor oferindu-le clienţilor pachete de soluţii de management de flotă complete şi flexibile, precum şi programe de returnare şi/sau împărţire a beneficiilor rezultate. Programul cu creşterea cea mai mare în opţiunile clienţilor în T1 2011 a fost PartnerPlan, care deţine o pondere de 21% din totalul contractelor. PartnerPlan  este un program bazat pe principiul “transparenţei totale şi al returnării profitului pe anumite servicii”, concept specific LeasePlan, oferit clienţilor cu flote de minim 50 autovehicule. 

Principalele caracteristici ale programului PartnerPlan sunt:

- Transparenţă în procesul de ofertare - evidenţiere discount-uri la valoarea bunului, costul fiecărui serviciu în parte, valoarea estimată de piaţă;

- 100% din economiile rezultate din întreţinere, reparaţii şi anvelope sunt returnate clienţilor (costurile reale < costurile bugetate);

- 100% din profitul rezultat în urma revânzării autovehiculelor, pentru care a încetat contractul de leasing, este returnat clienţilor (preţul de vânzare > valoarea estimată de piaţă indicată la începutul contractului);

- Acces permanent pe durata contractului la balanţa de costuri reale versus costuri bugetate;

- În cazul în care preţul de vânzare este mai mic decât valoarea estimată de piaţă sau/şi costurile reale sunt mai mari decât costurile bugetate, pierderea este asumată de LeasePlan.

LeasePlan România a înregistrat în primul trimestru din 2011 o cifră de afaceri de 9 milioane de euro, în creştere cu 57% faţă de perioada similară a anului trecut. Totodată compania a înregistrat un profit de 460.000 euro. Valoarea portofoliului a crescut cu 19%  faţă de T1 din 2010, la 36,9 milioane euro.

Lista de clienţi a LeasePlan România cuprinde peste 160 de companii din domenii precum: industria energetică, servicii financiare, FMCG, IT&C, industria farmaceutică, etc. Printre cei mai importanţi clienţi ai LeasePlan România se numără: OMV PETROM SA, Ursus Breweries, CEZ România, BCR, Bancpost, Coca-Cola HBC România, METRO Cash & Carry România, Silcotub, IBM România, etc.

 Despre LeasePlan

LeasePlan este o companie financiară olandeză, înfiinţată cu peste 45 de ani în urmă. În prezent LeasePlan este furnizorul numărul unu la nivel mondial în domeniul serviciilor de management de flote şi activează în 30 de ţări, cu peste 6.000 angajaţi dedicaţi să furnizeze clientului servicii conform motto-ului "it's easier to leaseplan". Acţionariatul LeasePlan este constituit din Grupul Volkswagen (50%) şi Fleet Investments B.V. (50 %), o companie de investiţii deţinută de omul de afaceri german Friedrich von Metzler.

www.leaseplan.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/heat-advertising/leaseplan-romania-primele-rezultate-ale-programului-partnerplan