Consumul de pizza în București, în topul preferințelor de delivery

BUCURESTI - 3 octombrie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, HoReCa

Piața de pizza delivery din București este una dinamică și versatilă, în încercarea de a oferi mereu ceva nou clienților săi, cu atât mai mult cu cât 70% dintre românii care comandă pizza și nu numai la domiciliu aleg această variantă rapidă și gustoasă, în detrimentul altor tipuri de bucătării.

Pizzicato Pizza delivery Bucuresti

Pizzicato Pizza delivery Bucuresti

 Nu exista dragoste mai sincera decat dragostea pentru mancare. 

George Bernard Shaw

În acest peisaj dominat, de altfel, de comenzi de pizza online, aplicațiile pentru mobil sunt evoluția firească, devenind alegerea preferată a consumatorilor. 

Cu pași simpli pentru o livrare de pizza la domiciliu rapidă, indiferent de oră sau distanță, intuitive și la îndemână, aplicațiile pot fi folosite de pe drum, într-o pauză rapidă etc. Astfel, acasă sau la birou, clienții vor primi ceea ce își doresc într-un timp scurt, fără să fie nevoie adesea nici măcar de un telefon de confirmare.

Firma de livrare pizza Pizzicato a intuit acest trend încă din 2012, fiind prima care a oferit această soluție consumatorilor de pizza. În momentul lansării aplicației Pizzicato pizza delivery, în parteneriat cu dezvoltatorul Ascend NetSolutions, aceștia declarau: ”Am dorit să revoluționăm modul de efectuare a comenzilor de pizza si nu numai. Aplicația îi oferă posibilitatea utilizatorului să plaseze comenzi de pizza pentru birou sau acasă, oferindu-i o mobilitate maximă. Practic, în aplicația Pizzicato puteți efectua o comandă de pizza sau mâncarea preferată în timpul în care așteptați la un semafor, în trafic, în doar doi sau trei pași simpli.” Bineînțeles, comenzile nu se limitau doar la pizza, fiind disponibile toate produsele din meniu, incluzând supe, salate și deserturi realizate de Lucian Horotan, bucătarul-șef Pizzicato, un chef cu multă experiență în domeniu, respectiv peste 40 de ani petrecuți în restaurantele din București, cu nume rezonante.

Această mișcare considerată la momentul respectiv una îndrăzneață pentru marketing-ul horeca era cât se poate de normală pentru Matei și Mihaela Ionescu, cei doi oameni din spatele business-ului Pizzicato pizza delivery, cu o experiență considerabilă în publicitate, care își propuseseră să câștige lupta pentru pizza delivery ”felie cu felie”. De altfel, cei doi făcuseră un pariu cu piața de livrări de pizza și mâncare încă de la început, Pizzicato pizza delivery reprezentând o extensie de business naturală secondată de argumentul că domeniul horeca va fi mereu unul profitabil. Studiile de piață arătaseră încă de atunci și continuă să sublinieze faptul că segmentul de pizza delivery este unul eficient, matur, care crește și se diversifică din dorința oamenilor de a primii soluții rapide, ieftine și bune pentru prânzul sau cina de fiecare zi.

Livrare rapidă, pizza gustoasă

În peisajul de business de acum au apărut numeroase aplicații online și/sau mobile, mizând pe faptul că sunt cel puțin 10.000 de consumatori care mănâncă zilnic pizza în București. Vârful este reprezentat de ora de prânz, mai ales pentru comenzile la birou, însă nici segmentul de seară (18:00-21:00) nu este mai prejos. Utilizatorii care apelează la aplicațiile mobile sau preferă comenzile online de pizza sunt, în general, persoane între 24-45 de ani, cu venituri medii, care își doresc o livrare rapidă și o pizza gustoasă în același timp, având un stil de viață activ, punctat de ritmul carierei (de unde și segmentarea firească pe ore de vârf).

În ceea ce privește segmentarea pe regiuni ale Capitalei, fie că analizăm sectorul 1, sectorul 2, sectorul 3 ca centre de livrare și comenzi de pizza și mâncare la domiciliu ori sectoarele limitrofe, pizza rămâne produsul cel mai căutat, datorită sortimentelor variate disponibile, dar și pentru că reprezintă o soluție practică și delicioasă în același timp. Opțiunile de personalizare oferite de firmele de pizza delivery sunt, de asemenea, un plus.

Astfel, varietatea de oferte de pizza, intervenția instrumentelor online, rapiditatea serviciilor, costurile accesibile și, nu în ultimul rând, calitatea pizzei transformă piața de pizza delivery în fiecare an, competiția fiind una strânsă, mai ales în București. Rămâne de văzut care vor fi următoarele inovații în domeniu, astfel încât livrările de pizza să răspundă nevoilor clienților pentru rapiditate și gust, oriunde și oricând. Probabil că segmentul de noapte merită urmărit în continuare.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/holisun-srl1/consumul-de-pizza-in-bucure-ti-in-topul-preferin-elor-de-delivery