INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA
Alege impactul, alege increderea, alege Comunicatedepresa.ro! Cere o oferta personalizata pentru campanii electorale pe ziare.com, acasa.ro si comunicatedepresa.ro!Contacteaza-ne la info@comunicatedepresa.ro sau la 0374.112.675.
Noi vorbitori la Summit-ul IAA
BUCURESTI - 2 august 2007
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Philip Thomas, CEO al Festivalul International de Publicitate Cannes Lions se alatura impresionantei liste de speakeri confirmati pana in acest moment ai Summit-ului European al IAA. Până în prezent, organizatorii au reuşit să aducă sub umbrela IAA European Summit 2007 mari personalităţi internaţionale, care au contribut activ de-a lungul timpului la evoluţia domeniului marketingului şi comunicării.
International Advertising Association European Summit va avea loc în perioada 26-28 septembrie, în cadrul Palatul Parlamentului. Desfăşurat sub tema 'Europe. Continuous Change,' summitul va acoperi următoarele arii de interes pentru comunitatea de marketing şi comunicare: Legislation and Self Regulation, Communication Planning & Research şi CSR. IAA Summit îşi propune să promoveze teme de discuţii de interes pentru industria de marketing şi comunicare din Europa şi din România plecând de la “Cum se prefigurează viitorul Europei; Noutăţi şi cele mai bune practici din regiune, din Europa sau dintr-un anumit domeniu, etc.; Cum inspiri excelenţa în comunicare; Unde ar trebui să se facă planificarea comunicării?'.
Printre vorbitorii de talie europeană şi internaţională care şi-au confirmat deja prezenţa, se numără: Charles Stopford (Director, Global Media, Unilever), Nick Waters (Chief Executive Officer, MindShare EMEA), Steve Garton (Global Head of Media, Synovate), Mrs. Carla Michelotti (Executive Vice President – Leo Burnett Worldwide, IAA Vice President, Government Affairs and Self Regulation), Adrian Sarbu (Regional Director, Central Media Enterprise, Chairman and CEO, PROTV Romania, Czech Republic and Slovakia), Deborah Malone, Publisher, inter national ist, Jean-Pierre Teyssier (Chairman, European Advertising Standards Alliance), Santiago Gowland (Global Director of CSR, Unilever), Solange Montillaud Joyel (Project Director, United Nations Environment Program), Wally Olins (The Branding Guru), Diana Verde Nieto (Founder, Clownfish), Anthony Kleanthous (Strategic Advisor, WWF), Karin Lailani (Senior Vice President Marketing, Interface Flor), Tony Pigott (Global CEO, EthosJWT ), Richard Hunt (Founder, Registrra - Czech Republic), Mihaela Ungar (President, Romanian Advertising Counsel), Joseph Ghossoub (President, IAA Worldwide), Erich Buxbaum (President, IAA Europe),
Acestora li s-a alaturat de curand Dl.Philip Thomas , CEO al Festivalul International de Publicitate Cannes Lions. Acesta va prezenta participantilor la Summit Festivalul Cannes Lions, importanta si impactul pe care acesta il are asupra industriei de comunicare din intreaga lume, prin dezvoltarea temei „Creativity.
Differentiator and Enhancer of Today’s Business”.
Dl. Philip Thomas este unul dintre cei mai experimentati profesionisti ai comunicarii din lume, organizator al Festivalului International Cannes Lions si este in contact permanent cu cele mai noi tendinte din industria de marketing si comunicare.
Toti vorbitorii evenimentului vor aduce o experienta multivalenta pe care o vor impartasi participantilor la IAA Summit , un prilej si o oportunitate pentru toti participantii la eveniment sa sa se bucure de prezenarile unor personalitati cu o vasta experienta in domeniile pe care le reprezinta.
Pentru membrii IAA costul participării pleaca la suma de 500 Euro pentru înregistrările de până la 10 august, 600 Euro pentru înregistrările de până la 31 august şi 700 Euro pentru ultimele înscrieri de până la 15 septembrie. Pentru non-membrii IAA costul este cu 100 de Euro în plus.
www.iaaeurosummit2007.eu va oferi informaţii up-to-date referitoare la programul şi inscrierea participanţilor la summit.
Inregistreaza-te acum pe: www.iaaeurosummit2007.eu
Despre IAA
IAA este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 76 de ţări. Pentru mai multe informatii, viziteaza site-ul www.iaa.ro
Razvan Gavrilescu – IAA Romania – Summit Organizer
Email: razvan.gavrilescu@iaa.ro;
Press Info and Accreditations:
Anca Rancea - IAA Romania – Summit Press Officer
Email: anca.rancea@iaa.ro,
Irina.Iliescu@gmp.ro
- IAA
-
Pagina contact: Contact IAA