In 2006, Transavia – investiţii în creştere cu 57% şi profit constant

BUCURESTI - 28 februarie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

În 2006, compania Transavia a crescut investiţiile cu 57% faţă de anul precedent, iar profitul a rămas aproximativ constant, la cca 5,5 milioane euro. “Deşi piaţa cărnii de pui s-a confruntat în 2006 cu cea mai puternică criză din istoria sa, Transavia a continuat să se dezvolte şi să-şi consolideze poziţia în industria din care face parte; de la 7 milioane Euro investiţi în 2005, în 2006 volumul investiţiilor a crescut semnificativ, depăşind nivelul de 11 milioane Euro, exclusiv din fonduri proprii”, a arătat Ioan Popa, director general Transavia.

Anul încheiat a însemnat pentru Transavia achiziţionarea a două noi complexe de creştere a păsărilor- intrate în proces de tehnologizare şi modernizare, investiţii în utilaje de ambalare a cărnii “state-of-art”- produsele Transavia ajungând la cel mai extins termen de valabilitate de pe piaţă, respectiv de 10 zile, extinderea fabricii de furaje combinate şi demararea lucrărilor la fabrica de produse preparate.
“Alături de investiţiile care s-au ridicat la cel mai înalt nivel anual din istoria companiei, anul 2006 a fost un an semnificativ pentru imaginea şi brandul Transavia”, subliniază Ioan Popa. Investiţiile în acest sens au fost de aproximativ 2 milioane Euro. Procesul de rebranding a demarat cu un audit al brandului corporatist, a continuat cu un studiu al obiceiurilor de consum şi achiziţie şi a culminat cu campania de imagine Transavia, care a comunicat în principal atributul de prospeţime al produselor sale.
In 2006, Transavia şi-a consolidat poziţia de lider pe piaţa produselor proaspete din carne de pui, această categorie deţinând de altfel cea mai mare cotă în ceea ce priveşte vânzările companiei : peste 75% din producţia şi distribuţia Transavia este reprezentată de produse proaspete.

Pentru 2007, Transavia îşi propune o creştere a cifrei de afaceri de la 42 milioane Euro în 2006, la 50 de milioane Euro; în ceea ce priveşte profitul pe anul în curs, Transavia îl estimează la cca 8 milioane Euro. “In 2007, planurile de investiţii vizează finalizarea construcţiei şi achizitionarea tehnologiei necesare fabricii de produse finite, lansarea acesteia în toamnă, precum şi extinderea gamei de sortimente de carne de pui”, precizează directorul general Transavia, Ioan Popa. Ca obiectiv de business pe anul în curs, Transavia îşi propune câştigarea poziţiei de lider absolut pe piaţa internă; în consecinţă, deşi deţine licenţa de export din anul 2005, Transavia nu este încă interesată de pătrunderea pe pieţe externe.

“Suntem o companie ambiţioasă având ca principii seriozitatea şi perseverenţa. Ţinem însă pasul cu Occidentul, de la care preluăm nu numai ultimele tehnologii şi standarde de calitate, dar şi rafinamentul produselor alimentare, ceea ce ne conferă statutul unei moderne companii europene”, concluzionează Ioan Popa.

Despre IMAGE FACTORY

Despre TRANSAVIA
TRANSAVIA, societate pe acţiuni cu capital privat românesc, a fost înfiinţată în anul 1991, având ca obiect de activitate principal creşterea păsărilor, pornind de la producerea materialului biologic, producerea de furaje combinate, laborator pentru controlul materiilor prime şi furajelor, creşterea puilor pentru carne, abatorizare şi prelucrarea cărnii de pasăre, laborator de analiză a cărnii şi sfârşind cu activităţi de transport şi distribuţie, comercializarea de material biologic, furaje, produse şi semipreparate din carne de pasăre. În prezent societatea are o capacitate de creştere de 2.000.000 pui pe serie în 6,5 serii pe an, astfel realizându-se anual peste 30.000 tone carne viu.
Maria Popescu
maria.popescu@imagefactory.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-factory/in-2006-transavia-investitii-in-crestere-cu-57-si-profit-constant