100 de specialisti romani sprijina activitatea HP desfasurata la nivel international

BUCURESTI - 17 iunie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Hewlett-Packard Romania anunta deschiderea oficiala a Centrului International de Afaceri HP cu sediul la Bucuresti.

Demarat in noiembrie 2002, proiectul de creare a unui nou Centru International de Afaceri HP a prins viata in mai 2003, cand au fost angajate primele persoane si a fost stabilit un grafic al serviciilor oferite.
Un an mai tarziu, in mai 2004, portofoliul de servicii oferit de cei 27 de specialisti a fost extins la nivel ISE(1), iar in octombrie 2004, la nivel EMEA(2).
In prezent, Centrul International de Afaceri HP dispune de aproximativ 100 de specialisti si reprezinta un motor operational multiligv care ofera servicii financiare si administrative pentru HP la nivel international.
Misiunea Centrului International de Afaceri HP este de a furniza servicii la distanta, superioare calitativ si la costuri reduse, pentru partenerii si clientii interni HP.
Dupa doi ani de crestere sustinuta si perfectionare constanta a portofoliului de servicii oferite, asistam astazi la inaugurarea Centrului International de Afaceri HP bine structurat si cu o politica bine definita.
Centrul International de Afaceri HP reflecta structura existenta la nivel global si include noua departamente ale caror obiecte de activitate sunt urmatoarele:
Administrarea pieselor de schimb si a diferitelor componente livrate retelei de distributie: coordonarea distributiei de piese de schimb si componente catre parteneri precum si restituirea garantiei catre acestia (Rusia, Europa Centrala, Elvetia, Austria, Orientul Mijlociu, Africa).
Administrarea contractelor: gestionarea preturilor si reinnoirea contractelor pentru partenerii care ofera suport tehnic (Orientul Mijlociu, Africa si tarile ISE de dimensiuni mici).
Intretinerea bazei de date a clientilor din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu, Africa) .
Distribuirea inginerilor de suport pentru imprimantele din linia de produse INDIGO si intretinerea bazelor de date aferente (toate tarile din EMEA).
Administrarea fluxului informational de afaceri: sprijinirea managerilor din departamentul de Servicii HP EMEA in procesul de raportare.
Prelucrarea comenzilor de reparatii: ajutarea tarilor foarte mici in administrarea solicitarilor de reparatii si a facturilor aferente.
Controlul financiar al proiectelor: asigurarea suportului in controlul financiar al proiectelor coordonate si implementate de echipele de vanzari (tarile mici din EMEA).
Administrarea contractelor de service pentru echipamentele de imprimare si prelucrare a imaginii, contracte gestionate la nivel central, in afara Germaniei.
Administrarea proceselor financiare de creditare, urmarirea balantelor de plati si crearea de linii speciale de credit pentru proiecte mari si foarte mari (Africa).

Urmare a succesului obtinut in ultimii doi ani de Centrul International de Afaceri, Hewlett-Packard analizeaza in continuare posibilitatea extinderii platformei de servicii in Romania.

(1)ISE = International Sales Europe (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa)
(2)EMEA = Europa, Orientul Mijlociu si Africa

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/100-de-specialisti-romani-sprijina-activitatea-hp-desfasurata-la-nivel-international