HP achizitioneaza Snapfish, cel mai important serviciu fotografic online
BUCURESTI - 22 martie 2005
Comunicat tip General in IT&C
Achizitia permite HP sa le ofere consumatorilor mai multe optiuni de partajare, stocare, tiparire a fotografiilor, consolidand pozitia HP pe piata fotografiei digitale.
HP a anuntat ca a semnat un contract definitiv de achizitie a celui mai important serviciu fotografic, Snapfish.
Experienta Snapfish in serviciile fotografice online coroborata cu acoperirea la nivel mondial a pietei de consum de catre HP vor contribui la imbunatatirea rapida a abilitatii HP de a beneficia de evolutia pietei de tiparire online a fotografiilor.
Snapfish ofera produse si servicii fotografice de calitate ridicata, precum: partajarea gratuita online a fotografiilor, stocarea si gestiunea fotografiilor, instrumente si aplicatii de editare gratuite, comenzi de tiparire online, servicii wireless pentru imagini destinate utilizatorilor de telefoane cu camere digitale integrate si dispozitivelor handset color, precum si peste 70 de produse foto personalizate, de tipul calendarelor, mousepad-urilor etc.
Snapfish ofera de asemenea servicii de infrastructura celor mai importanti retaileri, furnizori de servicii internet si wireless, permitandu-le sa ofere aceleasi produse si servicii consumatorilor lor.
“Includerea Snapfish in portofoliul HP destinat fotografiei digitale reprezinta o miscare strategica pentru ambele companii”, spune Larry Lesley, prim vicepresedinte al unitatii de afaceri HP Consumer Imaging and Printing. “Oferind, prin intermediul Snapfish, un serviciu fotografic online imbunatatit, vom putea sa le asiguram fotografilor neprofesionisti optiuni suplimentare pentru alegerea locului, momentului si locului unde doresc sa stocheze, acceseze si tipareasca fotografiile”.
Snapfish are peste 13 milioane de membri inregistrati, iar numarul acestora creste cu peste 500.000 de membri pe luna ca urmare a gradului ridicat de satisfactie a clientilor – 90% din clientii Snapfish au recomandat acest serviciu altora.
“Coroborand statutul de lider a HP in solutiile de prelucrare a imaginilor digitale si de tiparire acasa cu cel al Snapfish in domeniul fotografiei online le vom oferi clientilor si partenerilor o combinatie superioara de calitate, valoare si optiuni pe care nu cred ca o poate furniza altcineva”, spune Ben Nelson, presedinte al Snapfish, are va conduce noua divizie din cadrul HP. “Clientii Snapfish trebuie sa stie ca, in urma achizitiei, beneficiile majore ale serviciului nostru si experienta lor generala in fotografia digitala se vor imbunatati”.
Clientii Snapfish vor beneficia de avantajele pe care le au in prezent, la care se vor adauga cele ale portofoliului HP de fotografie digitala, inclusiv accesul facil la produse si informatii care contribuie la imbunatatirea experientei in acest domaniu. In plus, toate imaginile si informatiile personale vor fi pastrate in continuare in siguranta.
Daca un client doreste sa beneficieze imediat, acasa, de fotografii tiparite sau de simplitatea comenzilor online de tiparire a unui numar mare de fotografii sau de vanzare a fotografiilor, HP si Snapfish le vor oferi o experienta simplificata, mai ieftina si mai complexa in domeniul fotografiei digitale.
Achizitia, care trebuie sa indeplineasca mai multe conditii standard, se asteapta sa fie finalizata in aprilie 2005.
Snapfish este cel mai important serviciu fotografic online, avand peste 13 milioane de membri inregistrati si peste 350 de milioane de fotografii distincte stocate online. Snapfish le ofera utilizatorilor posibilitatea de a partaja, tipari si stoca cele mai importante fotografii ale lor la cele mai scazute preturi, online sau offline. Snapfish este, conform InfoTrends, cel mai frecvent utilizat site de tiparire a fotografiilor digitale online si a primit distinctia ‘Rising Star’ pentru ca a demonstrat cea mai rapida crestere pe Internet, in baza masuratorilor Nielsen//NetRatings. Informatii suplimentare sunt disponibile la www.snapfish.com si www.Snapfish.co.uk.