INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA
Alege impactul, alege increderea, alege Comunicatedepresa.ro! Cere o oferta personalizata pentru campanii electorale pe ziare.com, acasa.ro si comunicatedepresa.ro!Contacteaza-ne la info@comunicatedepresa.ro sau la 0374.112.675.
HP se situeaza pe primul loc intr-un studiu privind satisfactia clientilor
BUCURESTI - 17 iunie 2005
Comunicat tip General in IT&C
HP a fost recunoscuta ca lider in industrie privind modul in care isi trateaza clientii online, ocupand primul loc intr-un studiu realizat de Customer Respect Group, o firma internationala de consultanta si cercetare.
Publicate pe 6 iunie, rezultatele studiului arata cresterea ratei de satisfactie in randurile clientilor HP, evidentiind angajamentul companiei de a oferi cea mai buna experienta online din domeniu.
Customer Respect Group a trecut in revista peste 2000 de website-uri din toate domeniiile, pentru a studia modul in care corporatiile isi trateaza clientii online. In acest sens, a evaluat prezenta web a companiei HP in ultimele 12 luni, din sase puncte de vedere, pentru a masura satisfactia generala a clientilor:
•Simplitate (usurinta in navigare)
•Capacitate de raspuns (raspunsuri rapide si utile la intrebari).
•Confidentialitate (respect pentru confidentialitatea clientului).
•Atitudine (atentia acordata clientului pe site).
•Transparenta (politici deschise si oneste)
•Principii (aprecierea si respectarea informatiilor despre clienti)
Per total, HP a inregistrat 8,7 puncte din 10, situandu-se astfel pe primul loc. HP s-a remarcat in special in zona de confidentialitate. In plus, studiul a aratat ca timpul de raspuns la e-mail-uri, de o ora, a fost pur si simplu impresionant, mai ales in contextul provocarilor semnificative cu care se confrunta o mare parte din industria high-tech. Studiul integral este disponibil la adresa www.customerrespect.com.
Acest premiu vine ca o incununare a altor cateva studii si distinctii, care demonstreaza modul in care HP detine suprematia in industrie, prin furnizarea celor mai bune experiente pentru clienti. Premiile anterioare sunt:
•Premiul WebStar, acordat de Service and Support Professionals Association, pentru servicii exceptionale de service si suport tehnic pentru clienti, prin internet.
•Distinctia „Ten Best Web Support Sites”, acordata de Association of Support Professionals.
•Distinctia „The Most Trusted Company for Privacy”, acordata de TRUSTe, principala organizatie nonprofit de respectare a confidentialitatii online, si de Ponemon Institute, pentru stabilirea si consolidarea practicilor progresive de confidentialitate.