POZITIA DE LIDER PE PIATA ECHIPAMENTELOR SI SERVICIILOR SI PUTEREA BRANDULUI DETERMINA TRANSFORMAREA SIGLEI XEROX

BUCURESTI - 15 septembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Bazandu-se pe succesul campaniei de promovare a brandului si pe potentialul portofoliului sau de produse si servicii, corporatia Xerox isi modifica sigla, care va fi reprezentata de acum inainte, simplu si cu forta, prin „XEROX”.

POZITIA DE LIDER PE PIATA ECHIPAMENTELOR SI SERVICIILOR  SI PUTEREA BRANDULUI DETERMINA TRANSFORMAREA SIGLEI XEROX

Noua sigla inlocuieste semnatura corporatiei “Xerox – The Document Company”, adoptata in 1994 pentru a evidentia evolutia companiei de la producator de copiatoare la lider pe piata managementului documentelor. Va fi inlocuit de asemenea simbolul de marketing “X digital”, adoptat in 1994 pentru a marca tranzitia de la lumea documentelor pe hartie la lumea digitala, lumi pe care inovatiile tehnologice Xerox le-au ajutat sa se contopeasca.
In publicitate si marketing, sigla XEROX va fi insotita de acum inainte de un text in care se specifica directiile prioritare de activitate ale companiei: “Tehnologie. Managementul documentelor. Servicii de consultanta”. Potrivit studiilor facute de companie, aceasta enumerare comunica mai eficient multiplele moduri prin care Xerox contribuie la imbunatatirea productivitatii si cresterea valorii firmelor mici, companiilor globale si celor din domeniile productiei tipografice si artelor grafice din intreaga lume.


“Fara indoiala, clientii asociaza Xerox cu expertiza in domeniul documentelor. Brandul Xerox este foarte puternic. Portofoliul nostru de oferte nu a fost nicicand mai bogat si cu un nivel tehnologic atat de ridicat”, a declarat Anne M. Mulcahy, presedinte si director executiv al Xerox. Ea a mentionat ca venitul inregistrat in al doilea trimestru al anului din evolutia directiilor prioritare – productia digitala, echipamentele digitale pentru activitatile de birou si serviciile cu valoare adaugata – a crescut cu 4 procente fata de aceeasi perioada a anului trecut, reprezentand acum 73% din venitul total al companiei.
“Acum este momentul potrivit pentru amplificarea vizuala a mesajului transmis prin campania de promovare a brandului nostru: Este un nou mod de a privi Xerox, iar Xerox este partenerul de incredere pe care firmele se pot baza nu numai pentru tehnologia avansata, ci si pentru managementul inteligent al documentelor si serviciile competitive pe care le furnizeaza”.
Lansata in 2002, campania de promovare a marcii Xerox in presa scrisa a constat in scurte relatari despre modul in care tehnologia si serviciile Xerox au contribuit la imbunatatirea proceselor afacerilor si la mai buna gestionare a informatiilor in diferite companii si organizatii precum Siemens, Dow Chemical Company, Continental Airlines si Universitatea din Notre Dame. Spoturile TV difuzate in aceeasi perioada au evidentiat beneficiile globale ale solutiilor si serviciilor Xerox, precum tiparirea de carti la comanda, marketingul direct si solutiile de gestionare si arhivare a imaginilor digitale.


Potrivit directorului de marketing al Xerox, Diane McGarry, aceste investitii se bazeaza atat pe traditia indelungata de lider a companiei, precum si pe istoria sa recenta. “Puterea marcii a reprezentat un factor crucial pentru succesul programului Xerox de acum cativa ani si remarcam mereu ca numele Xerox si ceea ce reprezinta el – inovatie, calitate, fiabilitate, expertiza – contribuie la cresterea loialitatii clientilor nostri. Puterea brandului XEROX este apreciata din ce in ce mai mult, iar noua sigla simbolizeaza acest lucru”.
In clasamentul primelor 100 de marci, publicat in 2004 de Interbrand Corp. si revista BusinessWeek, valoarea brandului Xerox a crescut cu doua procente, ajungand la 5,7 miliarde de dolari.
Semnatura XEROX va aparea pe reclamele de pe cladiri, vehicule, haine, cutii si alte materiale ale companiei.
Xerox este o companie de echipamente si servicii de 15,7 miliarde $, care vine in sprijinul firmelor pentru implementarea de strategii inteligente de management al documentelor si identificarea celor mai bune modalitati de lucru. Scopul sau este de a fi mereu in top prin tehnologiile inovatoare, produsele si solutiile necesare clientilor pentru a-si imbunatati productivitatea.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/pozitia-de-lider-pe-piata-echipamentelor-si-serviciilor-si-puterea-brandului-determina-transformarea-siglei-xerox