Site-ul hpshopping.com a primit distinctia “Best Computer Retailer Web Site” 2004
BUCURESTI - 7 octombrie 2004
Comunicat tip General in IT&C
HP a anuntat ca magazinul sau online, hpshopping.com, a castigat pentru a treia oara distinctia Best Computer Retailer Web Site, in cadrul editiei din 2004 a competitiei WebAward, sponsorizata de Web Marketing Association.
Pentru evaluare au fost luate in considerare sapte criterii: design-ul, inovatia, continutul, tehnologia, interactivitatea, navigarea si usurinta utilizarii. Cea de-a saptea competitie anuala WebAward a apreciat site-urile Web deosebite ale companiilor dupa standardele Internetului si in comparatie cu alte site-uri din acelasi domeniu.
“Suntem incantati de obtinerea inca o data a premiului Best Computer Retailer Site din partea Web Marketing Association”, a declarat Susan Boyce, director de marketing al hpshopping.com. “HP shopping.com urmareste sa le ofere clientilor servicii de calitate superioara, site-ul dispunand de facilitati unice, pe care clientii le apreciaza ca fiind de un real ajutor si usor de utilizat. Exigentele sunt mai mari de la un an la altul si acest lucru ne face sa fim foarte mandri de distinctia primita”.
Printre noile facilitati oferite de hpshopping.com se afla un motor de cautare avansat, care asigura o experienta de achizitionare superioara. Motorul le permite utilizatorilor sa restranga rezultatele cautarilor pentru a gasi usor si repede produse, caracteristici, specificatii, preturi si oferte promotionale.
In plus, hpshopping.com a adus imbunatatiri in privinta navigarii de pe PC, adaugand un tabel comparativ, un proces in doi pasi pentru configurarea componentelor si add-on-urilor si actualizari in timp real ale pretului, pe masura ce utilizatorul configureaza un computer. Aceste modificari au contribuit la cresterea vanzarilor bazate pe configurarea personalizata si la cresterea cu opt procente a preturilor medii comparativ cu ultimele patru luni.
Alte imbunatatiri ale site-ului:
•Navigare laterala pentru ca utilizatorii sa navigheze intre categorii prin mai putine clicuri
•Vizibilitate crescuta a facilitatilor de personalizare care permit utilizatorilor sa vada produsele recent accesate, cautarile precedente, recomandarile pentru achizitiile anterioare
•Un configurator de solutii care le permite utilizatorilor sa realizeze o imagine a solutiei digitale complete care se potriveste stilului lor de viata
•Imbunatatiri privind vanzarile incrucisate, care le ofera utilizatorilor clasificari imbunatatite, informatii despre upgrade-urile produselor
•Un instrument de consultanta care le permite clientilor sa navigheze cu usurinta prin site si sa achizitioneze gama completa de produse HP pentru casa sau pentru biroul de acasa dupa modul de utilizare sau dupa specificatii.
Infiintata in 1997, Web Marketing Association a stabilit standarde ridicate pentru marketingul pe Internet si dezvoltarea site-urilor corporationale pe World Wide Web. Avand sediul in Boston, organizatia este formata din voluntari, profesionisti din marketing prin Internet, publicitate, PR si design din intreaga tara. Juriul pentru competitia WebAward 2004 a fost format din persoane care lucreaza in presa, publicitate, web design, furnizori de continut si webmasteri.
Despre hpshopping.com
HPshopping.com (www.hpshopping.com) le ofera utilizatorilor un magazin pentru produsele HP pentru acasa sau pentru biroul de acasa: PC-uri HP Pavilion si PC- Presario, dispozitive handheld, camere digitale, imprimante, consumabile si produse digitale destinate divertismentului. Avand sediul central in Sunnyvale, California, hpshopping.com a fost integrata in totalitate in compania HP in mai 1999. Compania a fost lansata ca parte a strategiei HP de conectare cu clientii oricand si oriunde, prin personalizarea caracteristicilor produselor, usurinta cumpararii directe si servicii excelente adresate clientilor.