SMC Networks – directii si strategii pentru perioada 2005-2006

BUCURESTI - 19 mai 2005

Comunicat tip General in IT&C

Cu prilejul primei vizite in Romania a dlui George Zervos, director general pentru Europa si Africa al companiei SMC Networks, a fost organizata o conferinta de presa, in cadrul careia au fost prezentate directiile si strategiile companiei pentru perioada 2005 – 2006.

SMC ofera solutii pentru categorii variate de clienti: firme mici si mijlocii, grupuri de lucru departamentale, filiale, precum si pentru utilizatorii individuali sau birourile de acasa. Ca lider in domeniul networking-ului de peste 30 de ani, SMC Networks a creat standarde pentru un nivel ridicat de calitate, standarde bazate pe conectivitate LAN si solutii de acces la internet. Compania imbina resursele sale de productie globale si parteneriatele strategice cu inovatiile tehnologice pentru a oferi pietei o gama crescanda de produse accesibile, de inalta tehnologie, si solutii de banda larga.

Pentru 2005 si 2006, SMC si-a propus sa se impuna in continuare ca un competitor important pe segmentele de piata ale IMM-urilor si SOHO, oferind:
•Solutii de calitate superioara, cu un inalt nivel tehnologic, accesibile, care sa raspunda cerintelor de networking si acces la internet ale clientilor din mediul de afaceri
•Produse de calitate superioara, usor de utilizat, accesibile, destinate cerintelor actuale si viitoare ale consumatorilor individuali.

Pentru atingerea acestui obiectiv, SMC asigura o sustinere deosebita a pietei IMM-urilor prin intermediul canalelor de reselleri si integratori. Pe langa magazine, furnizorii de servicii internet reprezinta principalele canale de imbunatatire a prezentei in segmentul SOHO.

Din punct de vedere tehnologic, pentru segmentul IMM-urilor, strategia SMC Networks urmareste trei directii, considerate de analisti a fi in ascensiune in urmatorii ani: LAN switching, wireless de intreprindere si acces in banda larga la WAN, precum si VDSL.

“Avem o serie de atuuri care ne fac increzatori ca ne vom consolida pozitia pe aceste segmente de piata”, declara George Zervos. “In primul rand, dispunem de o oferta valoroasa de produse de calitate superioara, la preturi accesibile. Produsele noastre sunt usor de utilizat, suportul si serviciile au fost imbunatatite, avem o larga recunoastere ca brand, avem o relatie deosebita cu canalele de distributie, cu canalele VAR, precum si cu furnizorii de servicii de telecomunicatii”.

In segmentul retelelor clasice, compania se axeaza in prezent pe switch-uri administrabile Gigabit si 10G pentru backbone de retea; switch-uri cu suport pentru noi tehnologii, precum Power over Ethernet (PoE); pe aplicatii combinate wired/wireless; VoIP si aplicatii speciale (ca de exemplu, conectarea de camere video IP pentru solutii de supraveghere).

In domeniul wireless, SMC isi concentreaza atentia pe lansarea de produse bazate pe noile standarde, cum este 802.11n. Echipamentele vor avea integrat suport complet, nu numai partial ca in prezent, pentru standardul de securitate 802.11i. De asemenea, se va acorda o atentie deosebita produselor Dual Band (5 Ghz/2,4 Ghz), in conditiile in care IDC a estimat ca in 2008 Dual Band si standardul 11n vor reprezenta 85% din piata.

In segmentul accesului de banda larga la internet, vor fi promovate pe piata rutere si gateway-uri rezidentiale cu suport pentru VPN/security, VoIP, video on demand (VoD), destinate atat furnizorilor de servicii internet, cat si utilizatorilor particulari.

O piata foarte importanta, in care SMC este deja prezent, va deveni cea de divertisment pentru acasa, pentru care IDC estimeaza o crestere de la 500.000 de noduri in 2004 la 12,9 milioane in 2008, in Statele Unite.

In Romania, SMC Networks este reprezentata prin doi parteneri, Flamingo - pentru segmentele SOHO si IMM, si Omnilogic - pentru segmentele IMM si enterprise, realizand astfel o buna acoperire a intregii piete. Cei aproximativ 100 de reselleri autorizati ai celor doi distribuitori sunt inclusi in programul de parteneriat al companiei, Di@log Partrnership Program, beneficiind astfel de suport prin prezenta pe portalul www.smc.com in sectiunea Where to buy si prin portalul dedicat Di@log, unde au acces la programe de e-training, kituri de marketing si vanzari, promotii si competitii interne Di@log (ex.: Scuba Diving, Snowboarding, fotografie digitala etc.). De asemenea, resellerii autorizati din grupul Di@log participa la training-uri si workshopuri locale, training-ul de anul acesta din Romania urmand sa aiba loc in luna septembrie.

Piata romaneasca a inregistrat in 2004 si 2005 o crestere a cererii de switch-uri administrate, atat in proiecte guvernamentale cat si private. In zona de retail, cele mai cautate produse au fost cele din gama gateway-urilor rezidentiale si SOHO wireless.

„Cresterea vanzarilor in 2004 fata de 2003 a fost de aproximativ 20%, iar pentru 2005 preconizam a ajunge la 30-35%, fiind favorizata de necesitatea alinierii sistemelor informatice la standardele Uniunii Europene, precum si de aparitia serviciilor ADSL de acces in banda larga la internet”- declara Daniela Enghel, Territory Manager pentru Europa de Sud-Est.



Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/smc-networks-directii-si-strategii-pentru-perioada-2005-2006