SMC Networks vine in ajutorul orfanilor HIV/SIDA

BUCURESTI - 16 mai 2005

Comunicat tip General in IT&C

SMC Networks Africa de Sud si Accton Technology Corporation, in colaborare cu Cotlands, o organizatie non-profit care se ocupa de nevoile copiilor afectati de HIV/SIDA din Africa de Sud, au lansat o initiativa de strangere de fonduri pentru ajutorarea copiilor afectati de HIV/SIDA, denumita Karuna Connection (www.karunaconnection.org). Proiectul a fost prezentat in cadrul unui eveniment care a avut loc la Castle, Midrand, Gauteng, in Africa de Sud, unde au participat peste 100 de reprezentanti ai firmelor din domeniul IT.


Campania Karuna, al carei nume inseamna in sanscrita “gest de compasiune”, este o initiativa a SMC Networks. Scopul sau il reprezinta strangerea de fonduri, cresterea nivelului de constientizare si oferirea de suport financiar programului Cotlands Educare, care se ocupa de educatia unui numar de 40 de copii care locuiesc la Cotlands, cu varste intre 3 si 6 ani. 60% din acesti copii au ramas orfani din cauza HIV/SIDA sau au fost abandonati din cauza bolii.

Cotlands se ocupa in mod curent de sapte comunitati sud-africane: Johannesburg de Sud, Soweto, Alexandra, Tembisa, Hlabisa, East London si Western Cape. Peste 1500 de familii primesc ajutor direct (prin programe de ingrijire in institutii sau acasa) sau indirect (prin informare la distanta, programe de instruire si consiliere).

Scopul principal al Cotlands este asigurarea reintegrarii copiilor in comunitatile lor. In ciuda faptului ca jumatate dintre copiii integrati in program sunt infectati cu HIV, datorita tratamentului anti-retroviral, calitatea vietii lor s-a imbunatatit simtitor.

Karuna Connection incurajeaza asigurarea de ajutoare din partea societatilor comerciale pentru imbunatatirea nivelului de ingrijire si educare a acestor copii.

Participantii pot oferi sprijin prin intermediul donatiilor, cumparand produse promotionale “Karuna Connection” si/sau prin implicarea intr-o campanie de marketing multimedia.

Karuna Connection a lansat produse personalizate special pentru aceasta campanie. Vizitatorii site-ului www.korunaconnection.org pot cumpara dispozitive de stocare USB si bratari sau pot dona bani.

“Desi suntem inca la inceputul drumului si mai avem foarte multe de facut, suntem foarte optimisti in privinta impactului pe care il va avea acest concept si al rolului pe care il poate juca in imbunatatirea standardului de viata al copiilor”, a declarat Paul Luff, director al SMC Africa de Sud. “Companiile au datoria morala si etica de a contribui la imbunatatirea nivelului de trai al comunitatilor pe care continua sa le sustina. Se pune un accent important pe ajutor, educatie, sansa si speranta, totul gestionat prin intermediul unor canale credibile si eficiente”.

“Asa cum continua sa ne aminteasca aceste campanii globale de marketing si de informare, responsabilitatea de a contribui la combaterea acestei epidemii trebuie sa apartina tuturor”, a continuat Luff. “Ne dorim sa cream un precedent prin aceasta initiativa”.

Denise Fleming, Corporate Communications/Channel Marketing al SMC Networks Europa si Africa a reafirmat ca aceasta nu este o initiativa punctuala. “De la inceput ne-am propus sa realizam un proiect de sustinere care sa raspunda nevoilor reale ale copiilor care sufera zilnic din cauza ravagiilor produse de aceasta boala. Din perspectiva internationala, Africa de Sud a fost perceputa ca regiune care necesita sustinere imediata si eficienta in lupta impotriva HIV/SIDA. Noi suntem hotarati sa realizam o schimbare de durata a situatiei, prin educatie, ingrijire si speranta”.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-forum/smc-networks-vine-in-ajutorul-orfanilor-hivsida