INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA
Alege impactul, alege increderea, alege Comunicatedepresa.ro! Cere o oferta personalizata pentru campanii electorale pe ziare.com, acasa.ro si comunicatedepresa.ro!Contacteaza-ne la info@comunicatedepresa.ro sau la 0374.112.675.
XEROX, CEA MAI APRECIATA MARCA DE HARTIE DIN EUROPA
BUCURESTI - 26 aprilie 2004
Comunicat tip General in IT&C
Studiul efectuat de Opticom International Research
releva buna vizibilitate a hartiei Xerox pe pietele europene.
Opticom International Research a dat publicitatii rezultatele studiului Brand Equity Tracking Survey - Office Paper pe anul 2003. Acesta evalueaza valoarea marcilor de hartie de birou in ceea ce priveste modul in care sunt percepute de catre utilizatori. In urma intervievarii a 4800 de profesionisti din 11 tari (Germania, Marea Britanie, Franta, Italia, Spania, Olanda, Belgia, Ungaria, Austria, Polonia si Rusia), au fost scoase in evidenta 14 marci de hartie. Hartia Xerox s-a situat anul acesta pe primul loc, cu o crestere de doua pozitii fata de anul trecut, fiind considerata cea mai apreciata marca in 7 dintre cele 11 tari incluse in studiu.
Cercetarea a evidentiat buna cunoastere si larga utilizare a hartiei Xerox in majoritatea tarilor europene, ea surclasand multe marci mai bine cunoscute pe plan local. „Din punctul de vedere al valorii marcii, este preferabil sa fii cunoscut in cat mai multe tari, decat sa fii extrem de cunoscut pe o singura piata. Mai buna cunoastere a marcii este usor de realizat odata ce intrarea pe piata respectiva a fost facuta”, observa Mikael Selling, consilier corporativ si partener la Opticom International Research.
Consumabilele sunt foarte importante in buna functionare a unui echipament de tiparire, iata de ce in laboratoarele de cercetare Xerox echipamentele sunt proiectate impreuna cu hartia si tonerul. „La nivelul proiectarii, sunt importante cele mai mici detalii”, spune Joe Kurzweil, director al laboratorului de proiectare a hartiei. „Fibrele, umplutura, adezivul care uneste laolalta componentele, corectitudinea taierii, curatarea prafului, calitatea balotului de a mentine umezeala, greutatea, forma si proprietatile chimice, toate aceste elemente sunt esentiale. Sunt, de asemenea, importante elementele care ajuta la fixarea tonerului pe hartie. Hartia trebuie proiectata astfel incat posibilitatea variatiei proprietatilor sale sa fie redusa la maximum”.
In functie de destinatia hartiei, aceasta este supusa testarilor in medii diferite, de la cele obisnuite, de birou, pana la conditii climatice dificile, pentru asigurarea comportarii optime in orice situatie. Pana cand specialistii Xerox nu confirma ca „stiu totul despre hartia vanduta sub marca Xerox”, compania nu fabrica nici o fila din tipul respectiv.
Xerox produce doua categorii majore de hartie: pentru imprimarea si copierea alb/negru si pentru imprimarea si tiparirea laser color. In cadrul fiecarei categorii, exista clase calitative. Astfel, in cazul alb/negru, exista clasele C – calitate mai scazuta, destinata documentelor de importanta redusa; B – calitate buna, destinata documentelor de afaceri, folosita de multifunctionale; A – cu un grad de alb superior, destinata documentelor oficiale.
Hartia destinata obtinerii documentelor color, denumita Colotech, este disponibila in formatele A4, A3 si SR A3 (A3 extins), la greutati cuprinse intre 90 si 300 grame si in variantele normal, lucios si super lucios.
„In ultimii 2-3 ani, s-a inregistrat si in Romania ca si in celelalte tari o crestere a vanzarilor pentru hartia Colotech in corelatie cu vanzarile echipamentelor color”, afirma Bogdan Truta, DSE Manager la Xerox Romania. „Cresterea este de aproximativ 20-25% anual”.