Image Promotion

Image Promotion


Descrierea companiei Image Promotion

DESPRE STUDIUL REALIZAT DE ARCTIC ŞI SYNOVATE

Scopul cercetării

Întelegerea nevoilor de cunoaştere ale studenţilor legate de carieră, a orientărilor profesionale ale acestora şi a problemelor pe care ei şi le pun referitor la parcursul profesional.

Rezultate

Deşi până acum studenţii nu au participat în procent mare (28%) la cursuri extra şcolare, interesul pentru urmarea acestora în viitor este relativ ridicat (65%).
Pachetul salarial avantajos, oportunităţile de promovare, precum şi cele de dezvoltare profesională sunt principalele avantaje la care aspiră tinerii la început de carieră.
71% dintre studenţi preferă companiile private, principalele domenii de interes fiind marketingul (16%), resursele umane (13%), informatica (13%) şi publicitatea (11%).
În ceea ce priveşte sursele de informare în căutarea unei slujbe, internetul deţine supremaţia cu 89%.
Procentul celor care îşi doresc să lucreze în România este de 59%, iar 19% dintre studenţii chestionaţi s-au declarat nehotărâţi în ceea ce priveşte acest subiect.
Deşi 48% dintre ei nu au fost angajaţi niciodată, mai mult de jumătate dintre respondenţi s-au declarat pregătiţi să îşi înceapă cariera.

Metodologie şi eşantionare

Cercetarea a cuprins un set de întrebări adresate studenţilor din cele mai importante universităţi din Bucureşti. Eşantionul a fost format din 300 de tineri, atât din învăţământul de stat (77%), cât şi din cel privat (23%). Întrebările chestionarului au acoperit trei arii importante de interes: atitudinea şi activităţile curriculare şi extracurriculare ale studenţilor, orientarea şi experienţa lor cu privire la locul de muncă, experienţa şi cunoştinţele practice în pregătirea întâlnirii cu angajatorul.
DESPRE COMPANIA ARCTIC

Arctic face parte din grupul Arçelik, al treilea producător european de aparatură electrocasnică. La 50 de ani de la înfiinţare, produsele Grupului Arcelik sunt prezente pe pieţele a peste 100 de ţări din întreaga lume. Compania deţine 10 unităţi de producţie în 3 ţări şi are 15.000 angajaţi.
Anul 2006 a reprezentat pentru Arçelik un an de creştere, cu o cifra de afaceri de 3.9 miliarde euro şi un volum al vânzărilor de peste 10 milioane unităţi.
Pâna în anul 2010, Arçelik şi-a propus să deţină unul dintre cele mai puternice 10 branduri din lume pe segmentul electrocasnice.

DESPRE COMPANIILE PARTENERE ÎN PROGRAM

Compania Synovate este una dintre dintre cele mai importante companii de cercetare din lume, cu o bogată experienţă în domenii precum: comunicare, cercetare motivaţională, satisfacţia consumatorului.

For People este o companie specializată în tehnicile de dezvoltare personală, oferind un pachet complet de training-uri adaptate nevoilor cursanţilor.

Comunicate Image Promotion :

Vezi toate comunicatele companiei Image Promotion.