Ticket Restaurant®, primul tichet de masă din România, împlineşte 5 ani

BUCURESTI - 24 martie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Accor Services aniverseaza in luna martie 5 ani de la emiterea primului tichet de masa din Romania: Ticket Restaurant®.

Ticket Restaurant®, primul tichet de masă din România, împlineşte 5 ani

Fiind prima societate autorizata sa emita in Romania tichete de masa, Accor Services (filiala a grupului international Accor) si-a asumat misiunea de a dezvolta sistemul tichetelor de masa, de a ajuta companiile sa prospere, ajutandu-si salariatii sa aiba o viata mai buna. In prezent, peste 18.000 de companii acorda tichete de masa cu marca Ticket Restaurant®, in beneficiul zilnic a peste 600.000 de salariati. Ticket Restaurant este folosit ca plata in cel mai mare numar de unitati alimentare afiliate: peste 25.000 de magazine si restaurante.

Accor Services a continuat sa inoveze, lansand cu un an in urma un nou serviciu pentru companii: primul tichet de cadouri din Romania – Ticket Cadou®. Ticket Cadou® ajuta companiile in motivarea si fidelizarea salariatilor si colaboratorilor, functionand dupa un principiu similar tichetelor de masa. Ticket Cadou® poate fi acordat atat salariatilor, cat si partenerilor de afaceri si este utilizat in peste 9800 de magazine, pentru achizitionarea oricarui tip de produs.

“In cei 5 ani de activitate, am creat un sistem simplu si util, care ajuta companiile, ajuta salariatii si ajuta comerciantii. Prioritatile noastre sunt acum directionate spre perfectionarea serviciilor, incat sa oferim clientilor nostri cel mai simplu si eficient mod de a dinamiza resursele umane”, a spus Emmanuel Malan, Director General al Accor Services. “In urma unei investitii de 1.000.000 de Euro, oferim clientilor facilitati noi si programe informatice speciale pentru administrarea si contabilizarea tichetelor acordate. Am dezvoltat primul sistem din Romania pentru comanda electronica a tichetelor, pentru producerea tichetelor de masa nominale si grupate in carnete individuale, pentru fiecare salariat. Toate acestea se traduc in cresterea performantelor companiilor-client si intr-o viata mai buna pentru salariatii lor.”

Despre Image Promotion

Accor Services SA este filiala în România a grupului Accor, lider mondial şi naţional în domeniul tichetelor şi serviciilor corporate.
Cu 150.000 de salariaţi în 140 de ţări, Accor este lider european şi grup mondial în domeniul voiajului, turismului şi serviciilor, prin activităţile sale principale:
Servicii hoteliere: 4.000 de hoteluri cu 450.000 de camere. (Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure ... :9 marci hoteliere)
Servicii corporate: în fiecare zi, 14 milioane de persoane din 34 de ţări folosesc o paletă largă de servicii create şi puse în practică de Accor (tichete de masă, de cadouri şi de alte tipuri).

Pentru informatii suplimentare

Raluca Dumitrescu
Tel: 021 224 67 34 ~40

raluca@imagepromotion.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/image-promotion/ticket-restaurantr-primul-tichet-de-masa-din-romania-implineste-5-ani