Brandurile se reinventează la Brand Manager Summit

BUCURESTI - 12 mai 2015

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Media / Publicitate, Tehnologie, Retail, Internet

Live site

Brand Managers Summit - 16 iunie, Radisson Blu Bucureşti, îşi deschide porţile pentru a doua oară şi îşi aşteaptă participanţii cu o selecție de consultanți internaționali specializați în strategie de brand şi cercetare, reprezentanți ai unor companii de renume la nivel global.

Cel mai relevant eveniment dedicat cresterii brandurilor

Cel mai relevant eveniment dedicat cresterii brandurilor

„Ce poate face un brand să se remarce dintr-o mare de branduri care par să se ghideze după aceleaşi principii? Răspunsul la această întrebare este punctul de plecare pentru organizarea acestui eveniment care îşi propune să ofere perspective noi asupra provocărilor şi ameninţărilor cu care se confruntă brandurile într-o lumea în care consumatorul are din ce în ce mai multă putere”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner la Universum Events, companie de renume în industria de evenimente de pe piaţa românească.

 Evenimentul se adreseaza în special oamenilor de marketing, conştienti de nevoia unor abordări diferite şi a unor modalităţi noi de comunicare pentru a facilita schimbul de informaţii valoroase între branduri şi consumatori.

De ce trebuie să participi la Brand Manager Summit?

 

1.     În prezent, întelegerea şi acceptarea consumatorilor ca coechiperi în definirea unui brand este esenţială. La eveniment vei învăţa cum să activezi colaborarea şi inovaţia între consumatori şi branduri.

2.     Deşi în prezent digitalul modelează strategia brandurilor- valoarea de schimb este dictată de aceleaşi nevoi umane dintotdeauna. La eveniment vei întelege cum implicarea emoţională a consumatorilor poate avea de câştigat în raport cu un model de marketing axat pe persuasiune.

3.     Vital pentru companiile care vor să performeze este o arhitectură (de brand) centrată pe consumator. La eveniment vei descoperi modaliţăti prin care poti reinventa experinţa de brand pentru a oferi experinţe complete şi intuitive consumatorilor.

4.     Vechile reguli și convenții nu se mai aplică - brandurile trebuie să reevalueze modul în care inter- acționează cu publicul lor. La eveniment vor fi prezentate principalele patru teme pe care ar trebui să se concentreaze brandurile atunci cand privesc la viitorul relaţiilor cu clienţii.

 

Agenda completă a evenimentului poate fi consultată la www.brandmanager.ro/agenda.

 Accesul se face pe baza unei înscrieri online pe site-ul Brand Managers Summit, iar opţiunea pentru Early Registration este activă până pe 20 mai în limita locurilor disponibile.

 Evenimentul Brand Manger Summit 2015 este sustinut in calitate de partener Gold de Avandor si de Ipsos Research in calitatea de partener Silver.

Partenerii media ai evenimentului sunt:Wall-Street.ro, HotNews.ro, Cariere Online, Doingbusiness.ro , Progresiv,  Romania-insider.ro, Iqads.ro, ziare.com si Business24.ro. 

 

Despre UNIVERSUM EVENTS

Brand Managers Summit este un eveniment concept, aflat sub semnătura Universum Events – companie specializată în jurul conceptului de Event Architecture. Universum Events este și organizatorul evenimentelor : „Innovation Summit”, singurul eveniment dedicat inovației în business și „Internet & Mobile World”, cel mai mare eveniment de tehnologie digitală din România, a cărui dată de desfășurare este 7 – 8 Octombrie 2015

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/imworld/brandurile-se-reinventeaza-la-brand-manager-summit