Romtelecom și COSMOTE România se alătură evenimentului Internet & Mobile World în calitate de Parteneri Principali

BUCURESTI - 22 august 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate, Retail, Internet

Romtelecom și COSMOTE România se alătură evenimentului Internet&Mobile World în calitate de Parteneri Principali. Reprezentanți de top ai industriei locale de telecom, cele două companii susțin cel mai amplu demers de valorizare a industriei autohtone de digital și mobility. Între 19-21 Septembrie, expo-conferința va găzdui cele mai interesante soluții de business ale momentului din domenii precum conectivity și infrastructure, digital marketing, content management, E-commerce, mobile, E-services & E-government, social media, web design. Evenimentul va avea loc în București, la centrul de conferințe Romexpo - Pavilion C6, din Blv Mărăști 65-67.

Romtelecom și COSMOTE România se alătură evenimentului Internet & Mobile World în calitate de Parteneri Principali

Internet & Mobile World este evenimentul care reunește în fiecare an cei mai importanți actori care oferă soluții de business cu aplicabilitate în aria de online și mobile atât din România cât și din regiune. Este un demers care-și propune să încurajeze pasiunea, talentul și inițiativa locală, să susțină competențele tehnice autohtone și să transfome România într-un hub digital cheie pentru regiune.

Încrederea acordată de Romtelecom și COSMOTE prin deciza de a deveni parteneri principali ai Internet & Mobile World, este de fapt încrederea acordată pieței digitale și de IT locale. Este un mesaj puternic de raliere la ambiția, vocea și pasiunea miilor de 'geeks', de creativi, de vizionari, de specialiști IT, de antreprenori online, de web developeri, de 'încăpățănați' care cred cu putere că noul val de tehnologii online și mobile va schimba din rădăcini modelele clasice de a face business.

România trebuie și poate să fie un avanpost de inovație digitală la nivel regional, iar asta se poate realiza doar dacă vocea acestor mii de pasionați de tehnologie întâlnește și deschiderea pieței de a implementa și a-și asuma aceaste schimbări. Misiunea Internet&Mobile World este de a face acest lucru cât mai ușor de realizat. An de an, companie cu companie, om cu om”. declară Cristian Hossu, project manager Internet&Mobile World.

Internet&Mobile World are totodată o puternică dimensiune aplicată. Evenimentul a fost conceput pentru a facilita interacțiunea directă între dezvoltatorii de soluții business cu aplicabilitate în online & mobile și managerii structurilor care le pot folosi pentru a optimiza anumite procese de business sau pentru a promova și vinde mai bine produsele companiei. 

Expo-conferința va reuni pe parcusul celor trei zile peste 50 de speakeri internaționali și locali de top, într-o agendă axată pe studii de caz concrete, cu aplicabilitate directă în business. 

Peste 3000 de vizitatori - 2700 de reprezentanți din mediul de business și 300 de dezvoltatori de aplicații web și mobile sunt așteptați alături de cei peste 70 de provideri de soluții prezenți în zona expozițională.

Accesul se face pe bază de preînregistrare, iar biletele pot fi procurate online în perioada 19 iulie - 21 septembrie, accesând www.imworld.ro/register

Pe lângă partenerii principali deja menționați, evenimentul este realizat și cu sprijinul partenerilor: IBM și Ericsson - Gold Partners, Samsung - Networking Partner, SEO monitor - Online Partner, 360 Revolution, Distinct - Technical Partner.

Sponsorii evenimentului sunt MEC Global, Omnilogic, Zitec, Outbox, HTTPOOL, White Image, Mind Treat Studios, Microsoft, Padicode, Transart, Simplus și Syscom Digital.

Fiind un eveniment dedicat industriei de internet și mobility, acesta este susținut și de partenerii săi instituționali: IAB, ANIS, ISOC și Eurocloud.

Internet&Mobile World se bucură de susținerea publicațiilor de profil și de business, iar partenerii media ai evenimentului sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin, Mediafax, Radio Guerilla, AdHugger, BBC Science Focus, B2B Advertising, Business24.ro, Chip, Cariere, Comunicatedepresa.ro, Computerworld.ro, Digital trends, Elevate, Fokus Digital Services, HIT.ro, IQads, IT Trends, Money Channel, MarketingPortal.ro, Mobile-news.ro, Market Watch, Manager.ro, News Outdoor, Playtech.ro, PC World, Rentrop&Straton, Startups.ro, Trafic.ro, Transfer.ro, Zona IT, Ziare.com. 

Pentru mai multe detalii și un update constant al agendei IMWorld puteți accesa www.imworld.ro.

 

Despre UNIVERSUM EVENTS

Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicații, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioadă de transformari majore în ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixă la un jucator competitiv pe piaţa de telecomunicaţii, oferind astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune (satelit și IPTV), internet și voce. La finalul primului trimestru din 2012, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienți în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie sunt disponibile pe www.romtelecom.ro.

COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 30 iunie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.cosmote.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/imworld/romtelecom-i-cosmote-romnia-se-altur-evenimentului-internet-mobile-world-n-calitate-de-parteneri-principali