Gandul a început campania ROMÂNIA ARE ŞANSĂ, împreună cu ING Asigurări de Viaţă

BUCURESTI - 26 mai 2010

Comunicat tip General in Social

Bucureşti - 24 mai 2010 - Cotidianul Gândul a demarat campania “România are şansă”, menită să inspire şi, mai ales, să schimbe percepţia unui viitor fără perspective pentru România.

Ziarul Gândul va prezenta în total 20 de poveşti ale unor tineri (sau copii) de succes, care fac cinste României: unii dintre ei sunt olimpici, alţii au câştigat alte concursuri importante. La finalul campaniei, cititorii vor putea vota pe site-ul ziarului, www.gandul.info una dintre cele 20 de poveşti, iar tânărul câştigător va primi suma de 2.500 de euro din partea sponsorului campaniei, ING Asigurări de viaţă.

Printre poveştile prezentate până acum în paginile cotidianului Gândul se numără cea a lui Cornel Amariei, un tânăr de 16 ani care predă cursuri de robotică la facultate, a lui Andrei Deneanu, olimpic internaţional la matematică sau a Letiţiei Tudorin (19 ani), olimpică la concursul internaţional de limbă latină. În acest timp, Radu Alexandrescu, un multi-olimpic de 15 ani din Constanţa, a împărtăşit cititorilor Gândul calvarul de a fi diagnosticat de 10 ani cu Asperger, o tulburare de dezvoltare cu manifestari de autism, în timp ce videoclipurile Alinei Dorobanţu, o solistă de 17 ani cu 54 de premii la muzică populară pentru voce, sunt printre cele mai vizionate pe www.gandul.info.

Campania se desfasură pe o perioadă de 4 săptămâni (17 mai – 11 iunie), timp în care cititorii sunt invitaţi să desemneze cea mai impresionantă poveste, câştigătoarea premiului în valoare de 2.500 de euro oferit de ING Asigurări de viaţă.

Despre Inavest

www.gandul.info
Cezar Cherciu
Junior Brand Manager Gandul
cezar.cherciu@prosport.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/inavest/gandul-a-inceput-campania-romania-are-sansa-impreuna-cu-ing-asigurari-de-viata