InfoCert vizeaza Romania: deschiderea unui punct de lucru direct pe o piata cu potential ridicat

BUCURESTI - 10 iunie 2020

Comunicat tip Administrativ / Management in IT&C

InfoCert (Tinexta Group), cea mai mare autoritate de certificare la nivel european, anunta ca a deschis un punct de lucru in Romania pentru dezvoltarea pietei locale, considerata a avea un potential ridicat in ceea ce priveste digitalizarea.

Michele Lavizzari, director de dezvoltare internationala al InfoCert (Tinexta Group)

Michele Lavizzari, director de dezvoltare internationala al InfoCert (Tinexta Group)

 „Suntem de departe cel mai mare prestator de servicii de asigurare a increderii calificat din Europa, iar clientii nostri ne apreciaza pentru capacitatea de a face ca transformarea lor digitala sa devina „pragmatica” . Acest lucru se intampla deja si in Romania, o piata cu potential mare de crestere. Avem obiective ambitioase si suntem convinsi ca le vom atinge, de asemenea, datorita competentei si entuziasmului unui manager precum Adrian Moraru, pe care l-am ales ca director de vanzari" 

Michele Lavizzari, director de dezvoltare internationala al InfoCert (Tinexta Gr

 InfoCert vizeaza Romania:

deschiderea unui punct de lucru direct pe o piata cu potential ridicat

Decizia face parte din planul strategic de dezvoltare a afacerilor in Europa de Est.

Solutiile digitale de incredere sunt ideale pentru companiile care se confrunta cu situatia de urgenta cauzata de COVID-19 si care doresc sa mentina competitivitatea, inclusiv in vederea redresarii economice.

 

Roma, 9  Iunie 2020 - InfoCert (Tinexta Group), cea mai mare autoritate de certificare la nivel european, anunta ca a deschis un punct de lucru in Romania pentru dezvoltarea pietei locale, considerata a avea un potential ridicat in ceea ce priveste digitalizarea. Decizia face parte din planul strategic de extindere internationala InfoCert, in special, in zona Europei de Est, unde compania este deja activa in tari precum Slovenia, Croatia, Polonia si Ungaria.

 Piata digitala din Romania este una dintre cele mai dinamice si cu cea mai rapida crestere din zona Europei de Est, bazandu-se pe unul dintre cele mai dezvoltate si inovatoare sectoare bancare din zona si cu o prezenta istorica a principalelor grupuri bancare europene, care sunt deja clienti ai InfoCert.

 Pe piata romaneasca, InfoCert ofera cele mai bune servicii si solutii digitale de ultima generatie de asigurare a increderii, cu care se afirma in toata Europa: solutiile InfoCert se bazeaza pe tehnologii de ultima ora si care respecta deja cadrul de reglementare european si cadrul de reglementare romanesc si sunt in masura sa satisfaca nevoile din ce in ce mai complexe ale clientilor, uneori fiind solicitate pentru a face fata unor provocari neasteptate si dificile, cum ar fi actuala situatie de urgenta in domeniul sanatatii la nivel mondial cauzata de pandemia de COVID-19 si explozia brusca a unor fenomene, cum ar fi munca inteligenta.

 De fapt, mai mult decat oricand, solutiile pentru incheierea tranzactiilor digitale cu valoare juridica deplina - cum ar fi Semnatura digitala si Conservarea digitala - s-au dovedit a fi fundamentale pentru cei care trebuie sa-si gestioneze si sa isi promoveze afacerea actionand de la distanta: de exemplu, pentru banci si institutii financiare care le permit clientilor sa isi deschida conturi curente, sa obtina finantare sau sa isi reesaloneze online ratele pentru creditele ipotecare; pentru companiile de asigurari care pot semna in timp real politele de asigurare; pentru companiile de telefonie care le permit clientilor sa solicite si sa activeze o cartela SIM in mod foarte simplu; sau poate pentru un mic intreprinzator, care poate semna contracte cu clientii si furnizorii, fara sa fie nevoie de intalniri fata in fata.

 

„Suntem de departe cel mai mare prestator de servicii de asigurare a increderii calificat din Europa, iar clientii nostri ne apreciaza pentru capacitatea de a face ca transformarea lor digitala sa devina „pragmatica” . Acest lucru se intampla deja si in Romania, o piata cu potential mare de crestere.” declara Michele Lavizzari, director de dezvoltare internationala al InfoCert (Tinexta Group). „Avem obiective ambitioase si suntem convinsi ca le vom atinge, de asemenea, datorita competentei si entuziasmului unui manager precum Adrian Moraru, pe care l-am ales ca director de vanzari in Romania.”

 Absolvent al Facultatii de Inginerie Electronica si Telecomunicatii din cadrul universitatii Politehnica Bucuresti, Adrian Moraru are o experienta considerabila in domeniul IT si in solutiile Digital Trust. In special, el a fost responsabil - in cadrul unor companii care isi desfasoara activitatea in acest sector - de dezvoltarea pietei, inclusiv de gestionarea unor licitatii si achizitii publice si de relatiile cu clientii existenti.

 

"Sunt convins ca Romania va aprecia calitatea si fiabilitatea serviciilor de asigurare a increderii oferite de InfoCert, cu atat mai mult intr-o perioada istorica precum cea actuala in care valoarea adaugata a acestora este si mai evidenta", a declarat Adrian Moraru, Director de Vanzari InfoCert Romania (Grupul Tinexta). „In special, semnificativ este interesul sectorului bancar si financiar fata de solutiile de integrare digitala si de creditare instantanee a clientilor. Este un domeniu in care ne mandrim deja cu referinte locale la nivel inalt: sucursalele nationale ale unor companii de credit globale. De asemenea, contacte si negocieri promitatoare sunt deja in curs de desfasurare cu diverse companii din domeniul asigurarilor, al sanatatii si al utilitatilor”.