Itgalaxy.ro: Lenovo si Acer, cele mai cumparate branduri de laptopuri la inceput de 2017

BUCURESTI - 10 mai 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C

Magazinul online de electronice si electrocasnice itgalaxy.ro a facut, la finalul primului trimestru al anului 2017, un top al celor mai bine vandute laptopuri .

Departamentul Vanzari Itgalaxy a remarcat un interes crescut in primele 3 luni ale anului pentru marca de laptopuri Lenovo. Brandul a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 20% , situandu-se pe locul I in alegerea publicului care intra pe site si isi cumpara un laptop nou.

Laptopurile Acer se plaseaza pe locul al II-lea in topul comenzilor de pe platforma itgalaxy.ro. Procentul cu care au urcat in topul preferintelor clientilor este, insa, demn de luat in seama: 15%.  Locul III este ocupat, la egalitate, de marcile HP, Asus, Dell si Toshiba, care, de asemenea, au cunoscut o crestere cu 10% fata de anul trecut, brandul itgalaxy.ro fiind catalogat ca un nume de incredere din categoria „magazin laptopuri”.

Din statisticile interne Itgalaxy, divulgam faptul ca numeroasele reduceri de care beneficiaza laptopurile pe care le punem la dispozitia clientilor nostri ii motiveaza pe acestia sa fim prima lor alegere.

Magazinul online itgalaxy.ro a fost infiintat in anul 2007. Toate produsele noastre sunt noi si beneficiaza de garantia originala oferita de producator. Alaturi de acestea, serviciile oferite de firma noastra sunt, de asemenea, la cel mai inalt nivel. Venim in intampinarea publiclui nostru cu un pachet complet de solutii pentru orice birou.

Asistenta clientilor si atentia acordata produselor, dar si transportului si facilitatilor de cumparaturi online ne plaseaza in permanenta printre primele alegeri de pe piata de profil din Romania. De asemenea, in functie de cererea clientilor nostri, stocurile sunt suplimentate cu produsele si accesoriile solicitate.

O mare parte dintre laptopurile de varf ca numar de comenzi de pe itgalaxy.ro vor beneficia in continuare de discounturi si promotii, pentru ca publicul nostru sa aiba o experienta cat mai placuta a interactiunii cu brandul nostru.