GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT ISO 9001 – ISO 14001

BUCURESTI - 3 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Acest produs reprezinta un studiu de caz privind proiectarea, implementarea, mentinerea si îmbunatatirea unui sistem de management integrat calitate-mediu.

Documentatia pusa la dispozitie contine toate modelele de proceduri necesare proiectarii sistemului integrat, manual calitate-mediu, planuri ale calitatii specifice, formulare, scheme informationale, matrici de monitorizare si alte documente care pot fi adaptate si aplicate în sistemul de management integrat calitate-mediub etc.

Utilizând acest GHID veti reusi sa realizati importante economii de resurse de timp si financiare beneficiind si de consiliere gratuita prin email sau telefon pentru implementarea, mentinerea si îmbunatatirea sistemului de management al calitatii si mediului. DVD-ul contine peste 360 de fisiere cu documentatii în format MS WORD. Modele de formulare din proceduri contin explicatii privind completarea.



GHID PRACTIC PENTRU CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT INTEGRAT
ISO 9001 – ISO 14001

DVD: 335 fisiere MS Word

Pret: 680 LEI + TVA.
Beneficiati de discount de 18% în cazul în care sunteti persoana juridica si 25 % in cazul in care sunteti persoana juridica.

Taxe de livrare:3, 8 LEI + TVA.

Anul aparitiei: 2008

PREZENTARE PE SCURT

Acest produs reprezinta un studiu de caz privind proiectarea, implementarea, mentinerea si îmbunatatirea unui sistem de management integrat calitate-mediu.

Documentatia pusa la dispozitie contine toate modelele de proceduri necesare proiectarii sistemului integrat, manual calitate-mediu, planuri ale calitatii specifice, formulare, scheme informationale, matrici de monitorizare si alte documente care pot fi adaptate si aplicate în sistemul de management integrat calitate-mediub etc.

Utilizând acest GHID veti reusi sa realizati importante economii de resurse de timp si financiare beneficiind si de consiliere gratuita prin email sau telefon pentru implementarea, mentinerea si îmbunatatirea sistemului de management al calitatii si mediului. DVD-ul contine peste 360 de fisiere cu documentatii în format MS WORD. Modele de formulare din proceduri contin explicatii privind completarea.
Pentru o mai buna întelegere a documentiilor, acolo unde am considerat necesar, formularele sunt însotite de tabele cu explicatii si comentarii pentru întelegerea si adaptarea sistemului de management la cerintele specifice beneficiarului. Documentatiile pot fi utilizate de companii în curs de certificare sau de companii care sunt deja certificate pentru mentinerea si îmbunatatirea sistemului calitatii.

GHIDUL contine elemente practice (modele) si nu elemente teoretice. O parte dintre documentatiile funizate se pot utiliza asa cum sunt prezente, însa exista si elemente care necesita particularizare, aici trebuie sa interveniti cu elemente specifice organizattiei dumneavoastra.

Scurta prezentare a continutul Ghidului:
1. Lista domeniiilor reglementate prin directive europene si a legislatiei romanesti aplicabile.
2. Lista principalelor standarde cu incidenta asupra sistemelor de management al calitatii si mediului.
3. Modele de proceduri:
3.1. SISTEM MANAGEMENT CALITATE:
- elaborarea si controlul documentelor,
- controlul înregistrarilor,
- audit intern,
- actiuni corective si preventive,
- tratarea produselor si a lucrarilor neconforme,
- analiza efectuata de management,
- recrutarea, instruirea, constientizarea si motivarea resursei umane,
- analizarea cerintelor clientilor, tratarea reclamatiilor, evaluarea satisfactiei clientilor,
- evaluarea furnizorilor si aprovizionarea produselor si serviciilor,
- comunicare interna si externa,
- planificarea proceselor,
- monitorizarea si masurarea proceselor,
- monitorizarea si masurarea produselor si serviciilor/lucrarilor,
- analiza datelor,
- monitorizarea echipamentelor,
- monitorizarea DMM,
- identificare si trasabilitate,
- managementul proiectelor
etc.

Alte modele de proceduri pentru descrierea proceselor sistemului calitatii:
-Tratarea mediului de lucru
-Acceptanta
-Service
-Proiectare
-Asigurarea integritatii produselor
-Tratarea proprietatii clientilor.

3.2. SISTEM MANAGEMENT DE MEDIU:
- prevederi legale si alte cerinte,
- obiective, tinte si programe de mediu,
- evaluarea conformarii cu reglementarile,
- pregatirea pentru situatii de urgenta si capacitatea de raspuns,
- monitorizarea aspectelor de mediu,
- control operational,
- gestionare deseuri.

4. Diverse modele de formulare aplicabile în diverse procese ale sistemului de management al calitatii si mediului, câteva exemple:
- Model de regulament de organizare si functionare (ROF),
- Model - fisa de urmarire a lucrarii,
- Model - controlul executiei lucrarilor de instalatii de sanitare,
- Model - fisa de lansare si urmarire proiectare (FLUP),
- Model - aviz de modificare,
- Model - lista de control cerinte client,
- Model – Fisa preliminara angajat.
- Model – Grafic de lucru.
- Model – Program intretinere preventiva echipamente.
- Model – Fisa CTC.
- Model – Comanda de iesire din gestiune.
- Model – Nota de rebut.
- Model – Proces verbal de receptie.
- Model – Grafic de lucru.
- Model – Fisa tehnica a sistemului.
- Model – Declaratie de conformitate.
- Model – Registrul declaratiilor de conformitate.
- Model – Lista de difuzare a documentelor SMC.
- Model – Fisa de modificare a produsului.
- Model – Fisa instruirii.
- Model – Raport sedinta.
- Model – Bon de predare, transfer, restituire.
- Model – Fisa de analiza a cererii de de oferta.
- Model – Evidenta mentenanta preventiva.
- Model – Fisa de urmarire lucrare.
- Model – Registru intrari-iesiri.
- Model – Registru decizii interne.
- Model – Raport service.
- Model – Fisa service.
- Model – Program de productie.
- Model – Raport de neconformitate si actiuni corective.
- Model – Raport de neconfomitate.
- Model – Program de actiuni corective.
- Model – Program de actiuni preventive
- Model – Program de imbunatatire.
- Model – Raport de incercari.
- Model – Amendament la raport de incercari.
- Model – Raport de lucru.
- Model – Raport de observatii.
- Model – Raport de audit.
- Model – Raport de service.
- Model – Raport de testare.
- Model – Plan calitate v1- PCCVI
- Model – Plan calitate v2.
- Model – Plan de test.
- Model – Planificare revizii.
- Model – Plan control.
- Model – Plan dezvoltare produs.
- Model – Lista operatii de intretinere planificate.
- Model – Plan de audit (completat).
- Model – Chestionar de audit (completat).
- Model - lista control obtinere avize si/sau autorizatii,
- Model - chestionar de evaluare a aptitudinii calitate a furnizorului,
- Model - matrice de evaluare a colaboratorilor / furnizorilor,
- Model - grafic de lucru,
- Model - program întretinere preventiva echipamente,
- Model - proces verbal de validare,
- Model - program de productie,
- Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele),
- Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor,
- Model de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului,
- Modele de definire a viziunii, a politicii calitatii, a cartii clientilor,
- Model cod etic,
- Modele de definire a misiunii, a obiectivelor functionale,
- Modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii,
- Model - program de management de mediu,
- Model - fisa amplasamentului,
- Model - fisa de calcul a aspectelor de mediu,
- Model - politica in domeniul calitatii si mediului,
- Model - registrul aspectelor de mediu,
- Model - registrul cerintelor legale si alte cerinte,
- Model - lista obiectivelor generale si obiectivelor specifice de mediu,
- Model - plan de prevenire a poluarii si de interventie în caz de situatii de urgenta etc..

5. Modele de scheme informationale pentru procesele SMC (13 modele).
- Schema informationala audit intern.
-Schema informationala controlul inregistrarilor.
-Schema informationala lansare servicii noi.
-Schema informationala proces vanzare.
-Schema informationala proiectare.
-Schema informationala tratare reclamatii.
-Schema informationala media planning.
-Schema informationala marketing.
-Schema informationala analiza cerinte client.
-Schema informationala de modificare a proiectului.
-Schema informationala evaluare furnizori.
-Schema informationala aprovizionare.
-Schema informationala service.
-Ciclul PDCA.

6. Model manual integrat calitate-mediu (continutul complet al unui manual realizat în conformitate cu cerintele ISO 9001 si ISO 14001si anexele aferente (organigrama, diagrama proceselor, matricea proceselor, lista documentelor externe, matrice de monitorizare a proceselor, abordarea procesuala).

7. Modele de chestionare de evaluare a cerintelor postului si aproximativ 40 de modele de fise ale posturilor.

8. Modelele de scheme si matrici de monitorizare a proceselor sistemului calitatii.

9. Chestionare de evaluare a furnizorilor (3 modele), model de formulare pentru matrice de evaluare si
reevaluare a furnizorilor, model de lista furnizori.

10. Modele de sisteme de evaluare a performantelor personalului (3 modele).

11. Modele de sisteme de evaluare a satisfactiei clientilor (15 modele de chestionare), analiza necesitatii
masurarii satisfactiei clientilor.

12. Modele de chestionar de evaluare a satisfactiei personalului (2).

13. Studiu de caz privind monitorizarea costurilor calitatii (costurile de prevenire si evaluare, costuri de defectare).

14. Cauze de esec privind proiectarea si implementarea unui sistem de management integrat.

Daca sunt necesare precizari suplimentare privind utilizarea documentatiei de pe DVD va rog sa ne
contactati la telefon:

021 224 59 55
0311 02 24 08
0727 867 246
sau pe emil: info@intermanagement.eu

Plata produsului se poate realiza cu ordin de plata sau ramburs.
Livrare in aproximativ 48 de ore.

Despre Intermanagement Consulting

Plata produsului se poate realiza cu ordin de plata sau ramburs.
Sector 1, Strada Iani Buzoiani nr. 3, Bloc. 16, Sc. A, Et. 2

Telefon:

021 224 59 55 (Romtelecom) 0311 02 24 08 (UPC)

Fax: 021 224 59 55 (Romtelecom)

info@intermanagement.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/intermanagement-consulting/ghid-practic-pentru-certificarea-sistemului-de-management-integrat-iso-9001-iso-14001