INTRAROM a primit premiul pentru „Cea mai buna implementare de Contact Center”

BUCURESTI - 4 februarie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, IT&C, Tehnologie

Intrarom, filiala din România a companiei Intracom Telecom, a anunţat astăzi că a primit premiul “Cea mai buna implementare de Contact Center” pentru Telekom Romania in cadrul evenimentului „Gala Comunicatii Mobile”.

INTRAROM a primit premiul pentru „Cea mai buna implementare de Contact Center”
 "Suntem onorati sa primim aceasta recunoastere, care este rezultatul unei cooperarii continue si productive pe care am avut-o cu Telekom Romania. Scopul nostru ramane acela de a oferi valoare partenerilor nostri si de a mentine relatii de business de lunga durata.”  

Kostas Fiakas

Acest premiu recunoaste implementarea cu succes de catre Intrarom si partenerii sai a proiectului de imbunatatire a experientei clientului „IP Contact Center”, un proiect complex si de mari dimensiuni, pentru Telekom Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii de pe piaţa locală.

Intrarom si partenerii sai au contribuit, astfel, la atingerea obiectivului Telekom Romania de a oferi clientilor o experienta imbunatatita, printr-o serie de integrari complexe de aplicatii si functionalitati. Acum echipele Telekom Romania implicate in relatia cu clientii pot fi angajate intr-un mod mult mai eficient in interactiuna directa cu acestia, prin intermediul tuturor punctelor de contact, canalelor de comunicare si tipurilor de interactiuni, putand livra astfel o experienta de tip „omnichannel” unica si personalizata, care sa contribuie la cresterea gradului de satisfactie si de loialitate a  clientilor fata de brand.

 „Competentele Intrarom in consolidiarea si integrarea sistemelor au usurat alocarea intre agenti a licentelor de linii mobile si de linii fixe, ducand astfel la o reducere a costurilor.”a explicat Roxana Gheorghiu, Senior Manager, Customer Service Telekom Romania.

 „Echipa Intrarom a avut o contribuție importantă în implementarea platformei telefonice IP în cadrul infrastructurii Telekom. Membrii echipei au inclus experți ai Genesys, specialiști de încredere, care au răspuns prompt solicitărilor noastre, oferind informațiile necesare echipelor tehnice, și care și-au pus în aplicare cunoștințele pentru a rezolva toate aspectele și pentru a implementa cerințele noastre de business”, a spus  Mihai Bărbuț, Director Customer Care, Telekom Romania.

Kostas Fiakas, Director de Vânzări în cadrul Intrarom a adaugat:

“Suntem onorati sa primim aceasta recunoastere, care este rezultatul unei cooperarii continue si productive pe care am avut-o cu Telekom Romania. Scopul nostru ramane acela de a oferi valoare partenerilor nostri si de a mentine relatii de business de lunga durata.”  

 

 

Despre Intrarom S.A.

Intrarom, subsidiara a Intracom Telecom, şi-a consolidat în mod constant poziţia de vendor important al pietei de telecomunicatii din România, şi în prezent are aproximativ 400 de angajaţi şi o suprafaţă industrială totală de 33.000 mp. Susţinută de o infrastructură solidă care are la bază o investiţie de 24 milioane de euro, experienţa companiei acoperă următoarele linii de business: soluţii la cheie pentru companii din sectorul telecomunicatii, soluţii integrate IT&C pentru sectorul public, aplicaţii personalizate si solutii pentru utilităţi şi bănci, precum si productia de echipamante de telecomunicaţii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/intrarom-s-a-/intrarom-a-primit-premiul-pentru-cea-mai-buna-implementare-de-contact-center