Timisoara: cursuri autorizate securitatea muncii si PSI, noiembrie - decembrie 2012

Timisoara - 28 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Constructii, Educatie / Cultura, HR

SC INTRATEST SA, furnizor de servicii de formare profesionala initiala si continua, organizeaza in perioada noiembrie - decembrie 2012, in Timisoara, cursurile: inspector SSM , coordonator SSM si cadru tehnic PSI .

Cursurile sunt autorizate de Autoritatea Nationala pentru Calificari si se finalizeaza cu certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.

Mai multe detalii si inscriere pe www.intratest.ro.

Timisoara: cursuri autorizate securitatea muncii si PSI, noiembrie - decembrie 2012

Cursurile se vor desfasura dupa cum urmeaza:

- Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca (SSM): 29 noiembrie - 13 decembrie

- Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor (PSI): 3 - 21 decembrie

Coordonator SSM - nivel mediu (60 ore): 3 - 14 decembrie

  

Cursurile au un pronuntat caracter practic rezultat din experienta lectorilor. Continutul suporturilor de curs este elaborat de specialisti cu o inalta calificare si cu o vasta experienta in domeniu sau de catre cadre didactice din institutii de invatamant superior. La sfarsitul cursului de formare, toti participantii vor dobandi cunostinte noi, metode si procedee moderne necesare cerintelor locului de munca sau promovarii in cadrul companiei.

 

Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca: 29 noiembrie - 13 decembrie

Cursul “Inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca” trateaza problema securitatii si sanatatii in munca in conformitate cu Legea 319/2006, HG 1425/2006, Legea 307/2006, s.a. astfel incat securitatea in munca sa nu mai fie o problema pentru compania dvs. si este  una din cerintele necesare la numirea prin decizie a persoanelor desemnate cu atributii in securitatea si sanatatea in munca.

Tematica: prezentarea cadrului legislativ actual; notiuni generale despre riscuri si prevenirea lor; organizarea compartimentului intern de protectie a muncii, prevenirea accidentelor de munca si mentinerea starii de sanatate a salariatilor; coordonarea activitatii de interventie in cazuri de necesitate; elaborarea documentelor necesare activitatii de protectie a muncii; identificarea riscurilor si evaluarea lor.

 

Cadru tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor: 3 - 21 decembrie

Cursul se adreseaza atat agentilor economici si autoritatilor publice, cat si persoanelor fizice deoarece incendiile constituie o amenintare continua.

Cursul va va ajuta sa intelegeti si sa aplicati cadrul legal: Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor si OMAI nr.163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor.

La finalul cursului, absolventul va poseda cunostinte generale despre apararea impotriva incendiilor si va fi capabil sa intocmeasca lucrari de o complexitate ridicata. De asemenea cursantul va fi capabil sa comunice eficient la locul de munca folosind terminologia de specialitate, sa identifice sarcinile de efectuat, cerintele legate de acestea si sa planifice activitatile curente, fapt ce va usura integrarea lui in cerintele postului.

 

Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca (nivel mediu - 60 ore): 3 - 14 decembrie

“Coordonator in Materie de Securitate si Sanatate in Munca” este o ocupatie reglementata conform noii legislatii in vigoare din 2006.

Cursul “Coordonator in Materie de Securitate si Sanatate In Munca” trateaza problema securitatii si sanatatii in munca pe santiere temprorare si mobile in conformitate cu Legea 319/2006, HG 1425/2006, HG 300/2006, s.a. astfel incat securitatea in munca sa nu mai fie o problema pentru compania dvs.

Tematica cuprinde, fara a se limita la acestea: Prezentarea cadrului legislativ actual; Notiuni generale despre riscuri, combinatii de riscuri si prevenirea lor; Organizarea si coordonarea activitatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca pe santiere temporare si mobile; Coordonarea activitatii de interventie in cazuri de necesitate; Elaborarea documentelor necesare pentru ca activitatile sa se desfasoare in conditii de securitate si sanatate in munca atunci cand pe un santier temporar sau mobil lucreaza mai multi antreprenori, un antreprenor si unul sau mai multi subantreprenori, un antreprenor si unul sau mai multi lucratori independenti; Indentificarea si evaluarea riscurilor, evaluarea riscurilor combinate, masuri pentru prevenirea lor.

 

Despre Intratest

Misiunea noastra este sa contribuim la succesul clientilor nostri prin:
o Managementul adecvat al resurselor umane
o Pregatirea continua in domenii de interes specific
o Suportul tehnic pentru accesarea fondurilor europene

Viziunea noastra este sa devenim o societate din ce in ce mai performanta, cu o echipa tanara care sa ne permita sa progresam pas cu pas in fiecare dintre cele trei mari domenii in care ne angajam eforturile - formare profesionala, consultanta fonduri si resurse umane