Scad preturile pe litoral, deocamdata in Mamaia

BUCURESTI - 8 iunie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Turism

www.mamaia360.ro, lansat in urma cu 2 ani de catre Asociaţia Patronală Mamaia in parteneriat cu IPIX Romania, elimina intermediarii si scade preturile la hotelurile din Mamaia.

In acest sezon estival, 2012, dupa un program de 2 ani de training, hotelurile din Mamaia elimina intermediarii. Ele vand online direct catre turisti si direct catre agentiile de turism. Pe www.mamaia360.ro – website-ul oficial al statiunii Mamaia, agentiile de turism beneficiaza de pana  la 18% discount, iar turistii beneficiaza de tarife cu pana la 15% discount fata de tariful de baza al hotelului.

Pana la lansarea proiectului www.mamaia360.ro, hotelurile vindeau exclusiv catre cateva agentii touroperatoare dupa care acestia revindeau la agentii de turism mai mici care, la randul lor revindeau catre agentii si mai mici. Acest lant de intermediari ajungea uneori si pana la 5 (cinci!!!) agentii de turism revanzatoare cu un adaos comercial total de peste 50%. Numai dupa aceea, turistul avea acces la biletul de vacanta, care astfel devenea foarte scump. „Indiferent ca rezervarea se face pe  www.mamaia360.ro sau pe website-ul hotelului, turistul sau agentia de turism vede instantaneu disponibilitatile, tarifele si promotiile. Si tot instantaneu primeste confirmarea rezervarii pe email si sms. La hotelurile noastre, Dorna si Modern, implementarea sistemului de rezervari online de la IPIX este un succes” a declarat George Guci, proprietarul hotelurilor Dorna si Modern din statiunea Mamaia.„Ca sa economisesti trebuie sa stii de unde sa cumperi, fie ca esti turist, fie ca esti agentie de turism. Iar atunci cand cumperi online de pe www.mamaia360.ro – website-ul oficial al statiunii Mamaia, reduci tariful si cu 50% pentru biletul de vacanta.  MAMAIA360.RO a devenit in numai doi ani de la lansare instrumentul principal de vanzare a hotelurilor din Mamaia si a adus vanzari de 150.000 euro numai din early booking unuia dintre hotelurile disponibile pe website” a declarat Gabriel Turicianu, Managing Director la IPIX Romania, compania care opereaza website-ul statiunii Mamaia.  146 de agentii de turism si cateva zeci de mii de turisti au facut rezervari online pe www.mamaia360.ro in anul precedent si in perioada "inscrierilor timpurii" de la inceputul acestui an. Pe website-ul oficial al statiunii Mamaia se vinde deja circa 35% din capacitatea de cazare din statiunea Mamaia iar cererea este in crestere. Proiectul MAMAIA360 a beneficiat de o investie privata de 450.000 euro din partea companiei IPIX Romania. A fost desfasurat un ambitios program de promovare a statiunii Mamaia, 150 de turisti beneficiind pana acum de vacante gratuite la mare (cu 7 zile cazare + masa, bilete la Aqua Magic si la cluburile din statiune), mai mult decat a facut orice minister al turismului sau guvern al Romaniei din toate timpurile.

Despre IPIX INTERNATIONAL BUCHAREST

IPIX Romania este reprezentanta IPIX Corporation, liderului mondial in imagine la 360 de grade. IPIX România furnizează soluţii de creştere a vînzărilor pentru hoteluri si agentii imobiliare.