AdBreak la terasa cu o proiectie unica

BUCURESTI - 26 iulie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Orange prezinta a 5-a editie AdBreak.
Joi, ora 20.00, la terasa „La Motoare” (pe Teatrul National din Bucuresti), profesionistii si iubitorii publicitatii sunt invitati sa asiste la, probabil, cea mai spectaculoasa proiectie a anului: reclamele TV premiate la cel mai complex festival de comunicare din lume – Cannes Lions, editia 2005.

AdBreak la terasa cu o proiectie unica

Proiectia va fi precedata de o dezbatere la care vor participa in calitate de invitati speciali Dragos Grigoriu - Tempo Advertising, Alexandru Dumitrescu – McCann Erickson, Alexandru Raducanu - IQads.ro, Alex Anghel – Jurnalul National.
Dezbaterea va fi moderata de Teodora Migdalovici – reprezentantul Cannes Lions in Romania.

AdBreak isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads.ro, cele mai creative reclame internationale, cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatare cele mai fierbinti teme.


„Dupa ani buni in care am reprezentat adesea singura Romania la Cannes, biroul londonez al festivalului a decis in 2005 ca e momentul sa reprezint Cannes Lions in Romania. E cel putin riscant, intr-o piata care prefera clocoteala locala, unor respiratii cosmopolite”, rememoreaza Migdalovici.
Cu Young Creatives, biroul Cannes Lions in Romania a deschis drumul juniorilor cu lucrari valoroase la activ si chef sa-si masoare fortele cu cei mai buni. Prin accesul la Cannes Academy, un promitator student roman merge din 2005 la cea mai prestigioasa scoala de vara din lume. Pasul urmator e deschiderea unei Cannes Academy in Romania.

„Nu i-am ignorat pe adulti, dar i-am preferat pe juniori. Ei n-au complexe, dar au curiozitate. N-au bani, dar au vointa. Ei formeaza piata. Au nevoie de ierarhii valabile.
Multumim celor 37 de romani care au format prima delegatie activa pe Riviera. Multumim unor personaje ca Robert Redeleanu, Valentina Baicuianu sau Alina Gavrila.
Ca Doru Ivascu, Geno Staniski sau Miki Brezeanu. Ca Marius Tuca, Adriana Predescu sau Elena Francisc. Fara suportul lor moral si fara sustinerea financiara a companiilor lor, astazi junii industriei n-ar fi fost la curent cu inspirationalele tendintele in comunicare la nivel global”, a declarat Anita Panait, directorul de comunicare al festivalului.

„Noi am inceput inca inainte de festivalul de la Cannes sa oferim materiale despre acest subiect. Era firesc ca dupa articole, interviuri si stiri sa ne intalnim, asa cum ne e obiceiul, intr-un cadru informal, relaxat, sa vizionam si sa dezbatem pe marginea reclamelor premiate anul acesta. Vom asista la o editie AdBreak in care vom pune accentul mai ales pe calitatea si noutatea proiectiei. Este pentru prima data in Romania cand clipurile castigatoare sunt prezentate publicului larg la putin timp de la inchieierea festivalului”, a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului din partea IQads.ro.

AdBreak este un eveniment IQads.ro prezentat de Orange, recomandat de Kiss FM si B-24-FUN. Parteneri: Rospotline, ROL.ro si HotNews.ro.

Despre IQads.ro


Silvia Floareş
silvia.floares@IQads.ro
www.IQads.ro

silvia.floares@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/adbreak-la-terasa-cu-o-proiectie-unica