AdBreak - un cincinal de publicitate Orange prezinta cea de a sasea editie AdBreak

BUCURESTI - 5 septembrie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Miercuri, 7 septembrie 2005, in Music Club (Str. Baratiei nr. 31), incepand cu ora 20.00 se va desfasura cea de a sasea editie AdBreak, prezentata de Orange. Ca de obicei, sunt invitati sa participe profesionistii si iubitorii de publicitate. Invitatii speciali ai acestei editii - Lucian Georgescu, gav/balkanski, Bogdan Naumovici, Leo Burnett si Liviu Mihaiu, Academia Catavencu - vor dezbate, sub atenta supraveghere a lui Andi Moisescu, pe tema bune si rele in ultimii cinci ani de publicitate, in Romania si in lume. Discutia va fi intercalata de proiectia celor mai bune spoturi internationale din ultimii 5 ani, oferita de Luerzer’s Archive.

AdBreak isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads.ro, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatare cele mai fierbinti teme.

AdBreak - un cincinal de publicitate Orange prezinta cea de a sasea editie AdBreak

"Privesc oarecum relaxat industria si vad cum tot mai multi independenti incearca sa se aseze confortabil pe piata. E un semn bun. Era si timpul. In timp ce Luerzer's s-a apucat sa adune intr-o colectie cele mai bune 70 de reclame din ultimii cinci ani, eu mi-am adus aminte de cincinalul lui Nea Nicu si m-am gandit sa provocam atat independentii cat si afiliatii cu greutate la o evaluare a publicitatii autohtone. S-au intamplat multe bune, dar si multe rele. Sigur o sa ne simtim mai bine daca o sa le recunoastem deschis si pe unele si pe altele. Eu cred ca Lucian, Bogdan si Liviu reprezinta 3 puncte de vedere total diferite, care amestecate cu grija pot garanta un spectacol scoala." afirma Andi Moisescu.

„Dupa cinci editii, cu bune si cu rele, iata ca lucrurile au inceput sa se aseze pentru AdBreak. Se intampla acelasi lucru si cu publicitatea romaneasca din ultimii 5 ani? Putem spune ca a crescut nivelul acesteia? Ca a scazut? Cum stau agentiile noastre fata de cele din afara? Care sunt tendintele si ce se asteapta de la viitoarea generatie de oameni de publicitate? Iata intrebari la care, sper eu, cei prezenti sa gaseasca un raspuns. Faptul ca Andi Moisescu s-a alaturat echipei AdBreak pentru aceasta editie si faptul ca avem invitati si reclame de prima mana, ne face sa credem ca AdBreak 6 nu trebuie ratat.”, a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului din partea IQads.ro.

Despre IQads.ro

AdBreak este un eveniment IQads.ro prezentat de Orange, recomandat de Kiss FM si B-24-FUN. Parteneri: Rospotline, HotNews.ro si ROL.ro
Silvia Floareş
silvia.floares@IQads.ro
www.IQads.ro

silvia.floares@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/adbreak-un-cincinal-de-publicitateorange-prezinta-cea-de-a-sasea-editie-adbreak