Incepe ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania
BUCURESTI - 22 iulie 2010
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Intre 26 iulie si 1 august va avea loc pe terasa La Motoare cea de-a cincea editie ADfel, singurul eveniment de publicitate neconventionala din Romania. ADfel este organizat de IQads si 24-FUN si, ca in fiecare an, creeaza un spatiu in care brandurile sa interactioneze intr-un mod mai putin obisnuit cu consumatorii.
Peste 70 de executii si de happening-uri ii vor astepta in fiecare seara de la 18:00, La Motoare, pe pasionatii de publicitate si pe toti cei care vor sa participe la un eveniment in care lucrurile nu sunt ceea ce par. Brandurile care au ales sa interactioneze nemijlocit cu consumatorii anul acesta, creand situatii neobisnuite si modalitati ingenioase de a-i implica sunt: BCR, Philips, Bergenbier, Coca-Cola zero, Petrom, Taft, Syoss, Palette, ROM, Autan, Dr. Oetker.
In plus, miercuri, pe 28 iulie, in Ziua Culturala ADfel, participantii vor avea ocazia sa descopere peste 30 de modalitati inovatoare de promovare ale unor branduri culturale, sociale, ecologice sau educationale.
Cateva puncte din program care pot fi dezvaluite de pe acum sunt:
Luni: Seara de stand-up cu Teo, in Laptarie, de la 21:00, oferita de Bergenbier
Marti: O proiectie de ilustratii de benzi desenate “Imposibilul devine posibil”, oferita de Coca-Cola Zero
Miercuri: Ziua Culturala ADfel
Joi: Proiectie Top 10 Grand Spoof si anuntarea castigatorului (de la 21:00)
Vineri: O sesiune de karaoke putin mai ADfel, pusa la cale de Philips (de la 20:00)
Stand-up comedy cu trupa Aristocratii, oferit de BCR (de la 21:00)
Proiectie Top 10 Concurs de scurtmetraje cu final impus: “Da’ cu cine face (fac) asta (astia) banking?” si anuntarea castigatorului (de la 22:00)
Sambata: Senzatii tari romanesti, oferite de ROM (de la 21:00)
Duminica: Experienta cinematografica Philips 21:9 (de la 21:00)
Conform traditiei, in cadrul ADfel vor avea loc Atelierele ADfel Coca-Cola Zero, o sesiune de traininguri intensive dedicate tinerilor care vor sa-si gaseasca locul in industria advertisingului romanesc. De asemenea, pe parcursul intregului eveniment, vizitatorii vor putea descoperi unele dintre cele mai interesante studii de caz de campanii neconventionale, romanesti si internationale, in cadrul ADfel Galleries.
De-a lungul celor 4 editii de ADfel, peste 70 de branduri au implementat, in total, mai mult de 150 de idei pe terasa La Motoare, intrand in dialog cu peste 20.000 de oameni prezenti in terasa cu ocazia fiecarei editii.
Informatii cu privire la ADfel si la ce anume se va intampla anul acesta in cadrul festivalului vor fi disponibile pe site-ul evenimentului, www.ADfel.ro , pe pagina de Facebook (facebook.com/ADfel) si in contul de Twitter (twitter.com/ADfel).
ADfel beneficiaza de sustinerea media a urmatoarelor produse din grupul Realitatea-Catavencu: Realitatea TV, The Money Channel, Radio Guerrilla, Academia Catavencu, realitatea.net, money.ro, eliberadio.ro, precum si a urmatorilor parteneri media: 24-FUN, Playboy, Men’s Health, Trilulilu, Metropotam, Feeder, MVcom, INGA Media, Cocor Media Channel, ZOOM si OOPS. Partenerii logistici ai evenimentului sunt 360 Revolution, OKI Printing, gazduire.ro.
Despre IQads
Avand o audienta de peste 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea, parte din F5, compania de web a trustului Realitatea-Catavencu. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK (www.SMARK.ro), comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.
Despre 24-FUN
Lider pe piata media din Romania pe segmentul city-guide, avand cea mai rapida dezvoltare in ultimii 5 ani in randul publicatiilor de specialitate (peste 9 editii noi lansate de la inceputul lui 2006 pana in prezent), 24-FUN are distributie gratuita si selectiva in cele mai importante orase din Romania.