La 4 ani de la prima editie, AdBreak se relanseaza

BUCURESTI - 3 martie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

AdBreak, evenimentul de traditie al industriei de publicitate, se relanseaza pe 4 martie, ora 19:30, in Music Club.

La prima editie AdBreak, in ianuarie 2005, Bogdan Naumovici, Adrian Botan, Bogdan Manea si Lucian Georgescu urcau pe scena din Music Club, sa discute despre tendinte in publicitate. Cele 35 de editii ale evenimentului organizat lunar de IQads pentru industria de publicitate au gazduit pana acum conversatii constructive despre practici ale industriei, discutii aprinse post-festival, dar si reconcilieri amicale la berea post-event.

Pentru ca si natura discutiilor despre publicitate a evoluat odata cu cresterea pietei, AdBreak va avea de acum inainte 3 sectiuni care sa concentreze discutiile despre publicitate si marcomm in jurul hot topic-urilor momentului: Debriefing – o discutie despre o campanie care a iesit in evidenta in calupul publicitar, Talk of The Month – o dezbatere despre un subiect intens discutat in industrie in luna precedenta si Inspiration – o intalnire cu un outsider al industriei care sa-i inspire pe oamenii din agentii prin pasiunea pe care o arata pentru profesia lui.

Participantii la editia AdBreak din 4 martie vor avea ocazia sa afle cum a fost gandita, creata si executata campania pentru donare de sange „O sansa pentru viata” de la fiecare membru al echipei implicat in procesul de dezvoltare a campaniei: Dan Sendroiu (Senior Strategic Planner, Graffiti BBDO), Mihai Gongu (Deputy Creative Director, Graffiti BBDO), Anca Stefan (Presedinte Executiv, Asociatia REACT).

Subiectul cel mai aprins al lunii – festivalul AdPrint – va fi adus in discutie pe scena AdBreak, pentru a clarifica situatia retragerii celor doua premii obtinute de GMP si Grey. Vor fi prezenti Daniela Nedelschi (Head of Art Direction, Saatchi&Saatchi), Jorg Riommi (Creative Director, Saatchi&Saatchi), Claudiu Dobrita (Creative Director, Grey), Bob Toma (Art Director, Grey), Alex Strimbeanu (Copywriter, Grey), Teodor Cucu (Head of Strategy, GMP), Liviu Turcanu (Group Creative Director, Mercury360), Andrei Bortun (Managing Director, Millenium Communications).

Ne vom gasi inspiratia in discutia cu doi artisti obisnuiti cu lumina reflectoarelor si cu emotiile procesului creativ: dramaturgul Stefan Peca (autorul pieselor New York [Fuckin' City], The Sunshine Play, I HATE HELEN, COOLori) si actorul Laurentiu Banescu (are un chip lesne de recunoscut, daca nu din piesele de teatru independent, din duiumul de reclame in care a jucat).

AdBreak este singurul eveniment lunar dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.

Despre IQads.ro


IQads este cel mai important produs de publishing din Romania dedicat advertisingului si comunicarii. IQads este parte a F5, compania de investitii, consultanta si strategie online a trustului Realitatea Catavencu.
www.IQads.ro
Marin@IQads.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/iqads-ro/la-4-ani-de-la-prima-editie-adbreak-se-relanseaza