iSense Media - Servici de consultanta in domeniul marketingului online

BUCURESTI - 20 iulie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Odata cu dezvoltarea uimitoare a Internetului, majoritatea firmelor si-au dat seama ca prezenta online nu mai este o moda ci a devenit o necesitate. La nivelul economiei mondiale, daca nu esti online nu existi.
Importanta unei comunicari eficiente si a transmiterii catre public si parteneri a unei imagini de succes este deja un loc comun in lumea oamenilor de afaceri. Internetul, pana de curand un canal auxiliar de propagare a informatiei, a capatat in ultimii ani o valoare sporita atat ca mijloc de prezentare a diverselor companii si organizatii, cat si ca instrument de amplificare a notorietatii acestora.

Marketingul online ofera avantajul prezentarii de materiale promotionale interactive care pot intruni asteptarile fiecarui tip de cumparator. In loc sa creeze un mesaj unic, asa cum se intampla in promovarea de masa, marketingul online permite crearea de "brosuri interactive" care permit potentialilor clienti sa aleaga informatia pe care vor sa o vada. Pe Internet, companiile pot crea prezentari de vanzare individualizate, care sa se muleze pe nevoiel fiecarui cumparator. Un studiu publicat de catre AdAge.com arata faptul ca 6% din totalul vanzarilor pick-upului F-150 fabricat de concernul Ford Motor Co. pot fi atribuite in mod direct marketingului online. Fiecare dolar investit in timpul campaniei online a adus un profit dublu. Pe MSN.com, consumatorii care au vizitat paginile in care erau reclamele F-150 si-au declarat intentia de a achizitiona un asemenea autovehicul intr-un numar de doua ori mai mare decat cei care nu au vizitat aceste pagini web.
In ceea ce priveste Romania, din ce in ce mai multi oameni de afaceri si manageri, responsabili de marketing si alti factori de decizie ai firmelor au inceput sa arate un ineres vadit pentru o imagine virtuala a companiei pe care o reprezinta. Marketingul online cuprinde toate metodele de marketing ce pot fi adaptate unei afaceri online.
Mini-aplicatiile de chat, cu scopul publicitatii online ofera sansa eficientizarii companiei. Asta inseamna ca potentialul client are posibilitatea de a intra in direct cu o persoana reala din departamentul de vanzari pentru a afla diverse informatii suplimentare despre produs. La sfarsitul campaniei, potentialii cumparatori au primit informatiile necesare pentru a putea face o alegere. In plus, se pot identifica noi locatii pentru vanzarile ulterioare.
Marketingul online iti ofera avantajul faptului ca, prin contorizarea accesului la fiecare pagina web poti afla de ce anume sunt interesati eventualii clienti.
Exista site-uri gen "Birou de Informatii", care functioneaza ca un "dispecerat" catre alte site-uri web, furnizand informatii ce abordeaza un subiect specific. Marketingul online ofera avantajul prezentarii de materiale promotionale interactive, care pot intruni asteptarile fiecarui tip de cumparator.
Federal Express si UPS au realizat site-uri web care le permit clientilor sa plaseze ordine de ridicare de colete si sa-si urmareasca online coletele trimise. Ticket Master permite clientilor sai sa cumpere online bilete la evenimentele culturale si sportive.

Despre iSense Media

ISense Media este una din cele mai recente prezente inregistrate pe piata romaneasca de web, scopul sau initial constand in dezvoltarea rapida a unei baze de clienti si a unui portofoliu semnificativ de lucrari reprezentative in domeniu. Desi o companie tanara, ISense Media pune la dispozitia clientilor sai o echipa experimentata, ai carei membri s-au format in cadrul unor prestigioase firme locale de profil, unde au avut ocazia sa contribuie la realizarea unor site-uri folosite in prezent ca etalon pentru creatorii de pagini web.
Daniel Todoran
PR Manager
Tel: 0721795620
daniel@isense.ro