-
Iasi - 1 noiembrie 2010
Serviciile de publicitate prin SMS sunt ideale pentru toate companiile care doresc sa transmita informatii clientilor, partenerilor sau angajatilor intr-un mod ieftin, rapid si direct. Un singur click si informatia poate fi raspandita instantaneu prin mii de mesaje SMS.
comunicatul de presa
-
Iasi - 6 octombrie 2010
Publicitate prin SMS - rezultate imediate la costuri mici
Serviciile de publicitate prin SMS sunt ideale pentru toate companiile care doresc sa transmita informatii clientilor, partenerilor sau angajatilor intr-un mod ieftin, rapid si direct. Un singur click si informatia poate fi raspandita instantaneu prin mii de mesaje SMS.
comunicatul de presa
-
Iasi - 13 septembrie 2010
Serviciile de publicitate prin SMS sunt ideale pentru toate companiile care doresc sa transmita informatii clientilor, partenerilor sau angajatilor intr-un mod ieftin, rapid si direct. Un singur click si informatia poate fi raspandita instantaneu prin mii de mesaje SMS.
comunicatul de presa
-
Iasi - 2 august 2010
Serviciile de publicitate prin SMS sunt ideale pentru toate companiile care doresc sa transmita informatii clientilor, partenerilor sau angajatilor intr-un mod ieftin, rapid si direct. Un singur click si informatia poate fi raspandita instantaneu prin mii de mesaje SMS.
comunicatul de presa
-
Iasi - 4 iunie 2010
Publicitate prin SMS - rezultate imediate la costuri mici
Serviciile de publicitate prin SMS sunt ideale pentru toate companiile care doresc sa transmita informatii clientilor, partenerilor sau angajatilor intr-un mod ieftin, rapid si direct. Un singur click si informatia poate fi raspandita instantaneu prin mii de mesaje SMS.
comunicatul de presa
-
Iasi - 7 mai 2010
Fiind unul dintre cele mai populare forme de comunicare din lume, SMS-ul a devenit canalul favorit de comunicare pentru multe agentii de publicitate. Motivul este simplu: SMS-ul este foarte personal. Acest tip de campanie SMS este utilizata pentru a mentine si a dezvolta relatia cu clientii deja existenti in scopul loializarii acestora. Trimiterea de mesaje are caracter informativ, cum ar fi anuntarea soldurilor de cont de la banci/ scadentelor facturilor etc. dar poate de asemenea anunta campanii, promotii sau actualizari. SMS-ul poate fi folosit pentru a rula promotii de personal, cum ar fi programe de stimulare. Cine poate beneficia? Companii aeriene, agentii de turism, agentii imobiliare, banci, agentii guvernamentale sau non-guvernamentale, institurii de invatamant, spitale, clinici, distribuitori, ziare, reviste, posturi radio si TV, partide politice, magazine, organizatori de evenimente si nu numai.
comunicatul de presa