Itella Information Romania: “Vom depune eforturi constante pentru ca experienta Itella sa contribuie decisiv la consolidarea pietei locale de outsourcing financiar”

BUCURESTI - 15 martie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

In luna aprilie 2010, Itella Information va implini un an de la intrarea pe piata romaneasca de outsourcing financiar. Cuantificarea partiala a rezultatelor acestui prim an indica o piata locala fragmentata, a carei dezvoltare pretinde consecventa si totodata creativitate din partea competitorilor.

“Intrarea Itella in Romania reprezinta un pas ambitios al companiei, menit sa aduca unei piete in transformare experienta internationala a Itella. Provocarea este mare, avand in vedere caracteristicile pietei locale unde serviciile de outsourcing nu au atins, ca industrie, stadiul de stabilitate si recunoastere si faptul ca investitia Itella in Romania a inceput pe fondul unei evolutii negative a mediului economic national si international. In consecinta, primul an de activitate a cerut in mod constant echipei Itella solutii de adaptare si dezvoltare pentru linia de business specifica. In definitiv, este ceea ce ne recomanda”, declara Marius Gavrilescu, Business Manager Itella Information Romania.
In 2010, obiectivul principal al Itella Information Romania il constituie prezentarea avantajelor digitizarii fluxurilor de date. “La aproape zece ani de cand a fost introdus conceptul de outsourcing pe piata din Romania, potentialul acestor servicii este inca insuficient inteles si utilizat. Itella Information detine tehnologia, procedurile si resursele umane pentru stimularea cresterii industriei in care activeaza. Cererea exista, fara indoiala, insa formularea ei expresa se loveste de problema adaptarii serviciilor pentru orice tip de business. Itella se remarca tocmai prin aceasta preocupare: adaptarea serviciilor sale in functie de necesitatile particulare ale clientilor. In plus, acest tip de servicii inseamna incredintarea informatiilor de natura financiara sau strategica. Astfel, identificarea si actualizarea solutiilor functionale optime in relatia cu clientul trebuie sa fie in permanenta concordanta cu buna reputatie a firmei careia ii vor fi externalizate atributiile in cauza. La final, clientul trebuie sa fie multumit atat de rezultatul direct, punctual, vizat de contractul in sine, cat si de modul in care relatia cu firma de outsourcing a valorificat posibilitatile de dezvoltare ale business-ului detinut” este de parere Marius Gavrilescu.
Serviciile oferite de Itella Information fluidizeaza activitatea clientilor si conduce la o ajustare controlata a costurilor, inca de la implementarea serviciilor. Itella preia sarcini de lucru repetitive si consumatoare de resurse, permitand clientilor focusarea pe elementele principale ale activitatii - elementele de core-business. Totodata, Itella Information ofera avantajul eliminarii perioadelor de inactivitate neprevazute, prin accesarea unei platforme comune si preluarea automata a operatiunilor de catre o echipa similara dintr-o alta regiune, in cazuri de urgenta (competente nearshoring). Mai mult, experienta acumulata in majoritatea tarilor europene unde Itella este prezenta permite o cat mai buna adaptare a solutiilor la nevoile clientilor individuali.
“Vom continua investitiile in resursele umane si in tehnologie, astfel incat Itella sa devina liderul de necontestat in domeniul sau de activitate. In Romania, vom sustine pe cat posibil conceptele de facturare si arhivare electronica a datelor cu caracter financiar, directii deja asumate de economiile occidentale si nord-europene” a mai precizat Marius Gavrilescu legat de planurile Itella Romania.
Itella Information Romania este parte a liniei de business Itella Information, cu operatiuni in cincisprezece tari europene. Itella Information apartine, alaturi de alte doua linii de business, de Itella Group. Grupul Itella, binecunoscut pe piata de servicii nord-europeana se identifica, la origine, prin Posta Finlandeza, avand o traditie ce dateaza din anul 1638. Itella Group detine trei linii de business: Itella Mail Communication (cu o pondere de 46% din totalul vanzarilor grupului), Itella Information (13%) si Itella Logistics (41%). La nivel de grup, Itella asigura, in numele clientilor, gestionarea si eficientizarea fluxurilor de informatii si marfuri.

Despre Itella Information

Itella Information ofera, prin intermediul celor peste 2000 de angajati, solutii pentru procesele de facturare, dedicate atat furnizorilor, cat si cumparatorilor, precum si solutii de management financiar. Solutiile vizeaza, asadar, datele cu caracter financiar, managementul proceselor din departamentele financiar-contabile si prelucrarea electronica a datelor (scanare si arhivare electronica de documente). Clientii Itella Information apartin unor diverse domenii de activitate (retail, bancar, asigurari, utilitati, sectorul public) din cinsprezece tari europene: Finlanda, Suedia, Norvegia, Danemarca, Estonia, Letonia, Lituania, Germania, Austria, Polonia, Cehia, Rusia, Slovacia, Ungaria si Romania. In 2009, vanzarile Itella Information s-au cifrat la 247 milioane euro. Cifra de afaceri pentru anul 2009 a Itella Group s-a ridicat la valoarea de 1819,7 milioane euro.
Itella Information Romania
Tel./Fax: 021 319 28 67

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/itella-information/itella-information-romania-vom-depune-eforturi-constante-pentru-ca-experienta-itella-sa-contribuie-decisiv-la-consolidarea-pietei-locale-de-outsourcing-financiar