Vizibilitatea firmei tale crește dacă ai reclame luminoase

Oradea - 26 septembrie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, HoReCa

Anul 2022 este anul posibilităților și al schimbărilor. Firma ta poate beneficia de o schimbare și de mai multă vizibilitate. Cum poți crește numărului clienților, dar fără să rămâi cu lipsuri prea mari în buzunar?

litere luminoase

litere luminoase

Firma LedLux are răspunsul pentru tine și se regăsește sub forma unor reclame luminoase. Luminează-ți afacerea și observă cum clienții vor continua să vină.

Firme luminoase, anunțuri din ziar, reclame la TV? Care se potrivesc firmei tale? 

Orice antreprenor are drept prioritate bunăstarea afacerii sale. Se gândește la toate modalitățile prin care aceasta poate prospera. Ce buget este dispus să îi acorde, ce oameni angajează, cum o poate îmbunătăți și altele. Te regăsești în această poziție? Să știi că nu ești singur.

Toate firmele au nevoie de un singur lucru: promovare. Promovare online, promovare offline, promovare de orice tip. Prin promovare, numele firmei și serviciile/produsele prestate de aceasta devin cunoscute. Accentul in articolul de astăzi va fi pus pe marketing-ul offline. Cum faci promovare offline? Poate te gandesti sa incerci litere volumetrice ca sa atragi privirile trecatorilor.

Modalitățile de promovare offline sunt multiple:

    afișe și mesaje promoționale prin intermediul panourilor cu iluminare LED;
    shout-ouri de la radio,
    TV;
    flyere și broșuri;
    anunțuri date în ziare,
    reviste
    ș.a.m.d.

În continuare vei afla cum anume aceste modalități de marketing offline îți pot face cunoscută afacerea.

Reclame luminoase  

Una dintre modalitățile preferate de antreprenori este reclama luminoasă. Acestea sunt încă în vogă, iar multe firme optează pentru astfel de modalități de promovare. O reclamă luminoasă poate fi personalizată și poate transmite un mesaj clar și la obiect, care să fie ușor de reținut.

Reclama poate, de asemenea, să fie amplasată oriunde dorești. Poate fi poziționată în fața magazinului sau a restaurantului. Poate fi amplasată pe un planou cu iluminare LED la o intersecție. Aceasta poate fi pusă chiar și lângă caseta luminoasă a unui competitor. Posibilitățile sunt multiple, la fel și reclamele.

Shout-outuri de la radio sau TV

În prezent, o strigare către acțiune poartă denumirea de shout-out. Practic, cineva îți menționează numele la o emisiune și ți-l face cunoscut. Această practică este populară în special în rândul emisiunilor de la radio sau de la TV. Chiar și pe internet se practică, în special pe YouTube.

În continuare veți citi câteva diferențe cheie dintre reclamele prezentate la radio și TV:

Radio

TV

 

-       reclamele sunt flexibile, putând fi schimbate în orice moment;

 

-       reclama trebuie aleasă cu grijă, întrucât durează mai mult decât la radio;

-       reclamele sunt mai scurte, astfel că nu oferă detalii despre produsele/serviciile prezentate;

 

-       reclama trebuie să fie bine pusă la punct, deoarece multiple reclame pot fi prezentate în același timp;

-       nu costă mult.

 

-       reclamele de la TV sunt mai costisitoare decât cele de la radio. 

 

Reclamele date prin intermediul TV-ului și al radioului sunt încă relevante în ziua de astăzi. În acest context, poți opta pentru acest tip de marketing offline. Tot ce ai de făcut este să iei în considerare aspectele prezentate în tabelul de mai sus. 

Promovare făcută prin anunțuri de ziar sau prin reviste

Pe vremuri se citea ziarul mai des. La fiecare colț de stradă era câte un chioșc și o doamnă care vindea ziare și reviste. Astăzi nu se prea practică aceasta, însă nu a încetat să existe. Din contră, multe firme apelează la ziare și reviste pentru a-și face cunoscută afacerea. 

Acest tip de promovare se adresează în mod special firmelor mici, cu un buget restrâns. Reclamele făcute de ziare și de magazine sunt mai puțin costisitoare. De asemenea, dacă produsele/serviciile firmei tale se adresează populației mai în vârstă, ziarul este perfect. Prin intermediul revistelor, te poți adresa și populației tinere.

Cea mai bună firmă cu care poți avea promovare offline de succes: LEDLUX

Firmele caută mereu noi metode prin care să își sporească numărul de clienți. Aceștia apelează la mijloacele de promovare offline și online. Cele offline sunt mai multe, astfel că se pot aminti:

    reclame de pe casete sau panouri luminoase;
    reclame de la TV sau de la radio;
    anunțuri și informații scrise în ziare sau reviste.

Promovarea prin intermediul reclamelor luminoase este cea mai populară la ora actuală.

Firma cu care poți colabora pentru astfel de produse este LedLux. Intră în contact cu ei și află cum firma ta poate avea vizibilitate.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/izzy-reduceri/vizibilitatea-firmei-tale-creste-daca-ai-reclame-luminoase