Solutii pentru ca evenimentele de tip MICE si business travel sa nu fie anulate din cauza coronavirusului

BUCURESTI - 2 martie 2020

Comunicat tip General in Turism

Ediția 2020 a ITB Berlin, cel mai mare targ de turism, anulată
Ce se poate intampla cu alte evenimente de tip MICE si cum facem ca ele sa aiba loc?

Carmen Pavel, fondator-investitor J’Info Tours: În cazul anulării unor astfel de evenimente, soluțiile pe care le avem la îndemână stau in online. Se pot organiza webminarii și târguri online, unde marii furnizori de produse și servicii turistice, care ar fi trebuit să fie prezenți la manifestarile expoziționale anulate, să își prezinte produsele companiilor interesate.

Solutii

Solutii

Agenția J’Info Tours recomandă organizarea de întâlniri online, prin intermediul webminarelor, între furnizorii produselor și serviciilor din industria turismului de MICE și leisure și clienții lor, tour-operatorii și alte companii cu activități conexe turismului.   


“Anularea unor evenimente mari din industria noastră, cum este ITB Berlin, ce urma să se desfășoare între 4 și 8 martie, ne face să ne îndreptăm spre alte soluții pe care le avem la îndemână și care stau în online. Se pot organiza webminarii și târguri online, unde marii furnizori de servicii și produse turistice, care ar fi trebuit să fie prezenți la manifestările expoziționale anulate, să își prezinte produsele companiilor interesate. Trebuie să ne folosim de o tehnologie pe care o avem la îndemână, iar acum online-ul pare a fi o soluție viabilă, pentru  perfectarea de noi afaceri între jucătorii din turism.”, a declarat Carmen Pavel, J’Info Tours.  


“Reducerea sau anularea unor evenimente de tip MICE (întâlniri – incentives – conferințe – expoziții) ar putea afecta în proporție de 17%-18% afacerile desfășurate la nivel mondial pe segmentul business travel”, a adăugat Carmen Pavel.


De aceea, J’Info Tours începe informarea prin newslettere, prin site-ul www.jinfotours.ro și prin întâlniri online, atât a companiilor, cât și a clienților persoane fizice de pe segmentul de leisure, în legătură cu zonele în care aceștia vor să călătorească sau în care au meeting-uri sau evenimente la care trebuie să participe.

"De asemenea, oricine este interesat de informații privind călătoriile poate suna pe numerele de telefon ale agenției: 021 9820 sau 0742 220 643, unde, nonstop, există un consultant în turism care poate da informațiile necesare despre destinațiile în care, momentan, totul este în siguranță și nu există motive de îngrijorare din cauza coronavirusului“, a declarat Carmen Pavel.  

“Pe segmentul de business travel, companiile din România n-ar trebui să fie foarte îngrijorate în acest moment, în ceea ce privește deplasările interne și chiar internaționale de tip incentive sau întâlnirile cu număr redus de participanți. Suntem alături de companii cu informații la zi despre zonele afectate și le sfătuim să nu își suspende deplasările în scop de business, ci să le organizeze în grupuri cu mai puține persoane. Spre exemplu, în cazul unor incentive-uri care presupun grupuri mari, este mai bine să se reorganizeze și să se plece mai puțini spre destinații fără risc crescut de îmbolnăvire, iar fiecare grup să plece la alte date, eventual pe parcursul mai multor luni”, a adăugat Carmen Pavel.  

"Vom informa pe site-ul nostru, jinfotours.ro și prin newslettere, periodic, reprezentații acestor companii despre modul cum trebuie organizate aceste deplasări de tip MICE, în aceste vremuri și despre cum putem evita atât anularea acestor evenimente, cât și expunerea la pericole de orice fel, a celor ce calatoresc”, a mai spus Carmen Pavel, J’Info Tours.  
 

Grupuri de lucru și seminarii pentru discutarea unor măsuri de redresare a industriei turismului  


“La nivelul României, probabil, este nevoie, chiar de săptămâna viitoare, de desfășurarea unei serii de întâlniri, fie online, fie față în față, de tip "grup de lucru", la care să participe tour-operatorii, agențiile intermediare, companiile aeriene prezente la noi și reprezentații autorităților și organizațiilor de turism din țara, pentru a stabili împreună niște măsuri ce se aplică de obicei în managementul crizei și în comunicarea specifică unor asemenea situații. Prin aceste măsuri și prin comunicare unitară, scopul ar fi liniștirea populației și îndepărtarea acestui sentiment de panică pe care îl vedem prezent peste tot, nu numai la noi” a declarat Carmen Pavel, fondator-investitor J’Info Tours. 

Despre: J'Info Tours a fost creată în 1990  de Carmen și Aurel Pavel, agenția dezvoltându-se ca un adevărat deschizător de drumuri, atât în  turismului de outgoing și incoming, cât mai ales în cel de corporate. Extinderea serviciilor J’Info Tours pe segmentul “companii” începe în anul 2000, când agenția devine partener al britanicilor de la HRG, liderul mondial în "Travel Management" și începe să ofere soluții complete de călătorie pentru companii naționale și multinaționale. La finalul lui 2019, J’Info Tours încheie un parteneriat cu britanicii de la Reed & Mackay, companie specializată în corporate travel management.

J'Info Tours oferă:

- Pachete complete de călătorie pentru persoane fizice,

- Consultanță specializata in chartere, vacante exotice, city break-uri

- Divizie specializata corporate și corporate travel management în parteneriat cu Reed & Mackay

- Asistență turistică permanentă cu call-center dedicat 24/7

- Oferte speciale pentru: zboruri, cazări, transferuri, rent-a-car , bilete muzee, obiective turistice

Structura agenției:

- Cinci departamente: Corporate/Business Travel Department, Ticketing & Rezervari de zbor, Incoming, Outgoing, Transporturi

- Trei sucursale:

București (Str. Jules Michelet nr.1),

Brașov (Piața Sfatului nr. 12-14)

Constanța (Str. George Enescu nr. 19)