Furnizorii marilor retaileri își pot încasa pe loc facturile emise

BUCURESTI - 11 iunie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Tehnologie, Retail

Furnizorii marilor retaileri și ai altor câteva companii multinaționale au acum la dispoziție o nouă alternativă de finanțare a afacerii, prin finanțarea digitală rapidă a facturilor emise clienților. Elimină astfel termenele lungi de plată, care în relația cu marile lanțuri comerciale pot ajunge până la 90 de zile, și beneficiază pe loc de lichidități pentru a-și menține cash-flow-ul pozitiv.
Instant Factoring și Expert Software au încheiat un parteneriat prin care își propun să sprijine companiile din România să aibă acces rapid la lichidități și să evite blocajul financiar caracteristic acestei perioade de criză.

Instant Factoring, start-up fintech românesc de finanțare online prin factoring, și Expert Software, prin platforma EDI ExpertSupplier.com ce operează schimbul electronic de documente între furnizori și - retaileri, au dezvoltat o integrare între cele două platforme online cu scopul de a oferi acces instant la lichidități companiilor care își distribuie produsele în cadrul marilor lanțuri de magazine. Prin integrarea realizată, furnizorii IKA pot opta să își finanțeze una, mai multe sau toate facturile pe care le emit către un anumit client care își gestionează facturile prin intermediul platformei ExpertSupplier.

Tot procesul de finanțare se desfășoară online, printr-un singur clic furnizorul își încasează banii pe factura emisă retailerului în doar câteva ore. Cei doi parteneri își propun ca - prin continuarea automatizărilor și sincronizării dintre cele 2 platforme în perioada următoare, finanțarea să se realizeze în maximum 5 minute.

”Am realizat acest parteneriat pentru ca știm cât de mare este nevoia de lichidități în rândul companiilor, iar marii retaileri, deși sunt clienți buni ai oricărei companii în această perioadă, practică de multe ori termene de plată lungi, ceea ce pentru furnizorii mici și medii poate pune o presiune financiară imensă pe afacere. Prin soluția noastră de finanțare online a facturilor, dorim să contribuim la menținerea sănătății financiare a cât mai multor IMM-uri din România” – a declarat Cristian Ionescu, CEO și co-fondator Instant Factoring.

Unul dintre motivele pentru care am reușit să aducem compania la nivelul actual este grija permanentă pe care o acordam satisfacției clienților noștri. Astfel, căutăm permanent să îmbunătățim calitatea, dar și diversitatea serviciilor pe care le oferim acestora, în așa fel încât să putem oferi soluții cât mai complexe. Dat fiind faptul că utilizatorii platformei ExpertSupplier.com și-au manifestat interesul pentru servicii de finanțare pentru facturile pe care le emit prin intermediul platformei, am pornit o selecție riguroasă a furnizorilor de servicii de factoring și iată, așa s-a născut parteneriatul cu Instant Factoring prin care ne propunem să facilităm accesul clienților noștri la aceste servicii direct prin platforma ExpertSupplier.com și mai mult decât atât, să aducem un beneficiu în plus, prin procesele automatizate pe care le-am întreprins. Suntem încrezători că o astfel de soluție de finanțare, eficientă și rapidă va fi apreciată de partenerii noștri mai ales acum, când tot mai multe companii se confruntă cu dificultăți în gestionarea finanțelor” – a declarat Cătălin Costache, CEO și fondator Expert Software.

Despre Instant Factoring

Instant Factoring este prima companie fintech de micro-factoring online din România dedicată companiilor mici și microîntreprinderilor și membru al Asociației Europene de companii Fintech Innovate Finance cu sediul la Londra. Instant Factoring este un IFN înregistrat la Banca Națională a României. Prin lansarea platformei de online factoring www.instantfactoring.com, compania își asumă misiunea de a sprijini dezvoltarea micilor companii prin soluții de finanțare rapidă și facilă, cu ajutorul tehnologiei.

Instant Factoring a fost desemnat Cel mai bun Startup Fintech al Anului din Europa Centrală în cadrul Central European Startup Awards (CESA Awards) 2018.

Despre Expert Software

Înființată în 2003, Expert Software s-a specializat în dezvoltarea și implementarea de soluții software pentru gestionarea afacerilor. Expert Software aduce experiență practică și idei pentru a ajuta clienții să depășească provocările din business, oferind analiza proceselor de afaceri, suport și dezvoltare software, consultanță în implementare și outsourcing.

Una dintre soluțiile de bază oferite de Expert Software este platforma ExpertSupplier.com, prin care peste 3500 de parteneri comerciali schimbă electronic documentele rezultate din activitatea întreprinsă.

Compania a urmărit, încă de la bun început, să se diferențieze de alți competitori prin calitate și viteza de reacție, creativitate și precizie în execuție. Aceste valori, asumate inclusiv de angajații societății, au fost hotărâtoare în încheierea parteneriatelor pe termen lung cu actualii clienți.