Lemons and Gin, “cocktailul” cu stil și eleganță pentru femeia modernă

BUCURESTI - 26 noiembrie 2020

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Contextul actual ne-a oferit tuturor noi perspective de viață, influențând implicit și modul în care ne raportăm la stilul personal. Moda a devenit pentru tot mai multe femei mai degrabă o expresie a personalității decât urmărirea trendurilor de podium. Această schimbare determină brandurile din industrie să fie din ce în ce mai directe și mai creative în comunicarea cu publicul.

Lemons and Gin_Bijuterii

Lemons and Gin_Bijuterii

Lemons and Gin, un boutique local cu bijuterii din aur, este unul dintre exemplele menite să susțină această tendință. Adepți ai conceptului slow fashion, noul brand propune o colecție restrânsă de produse atemporale, ce funcționează pe principiul mix & match. Posibilitățile de a purta ținute sofisticate și de a savura un cocktail sunt din ce în ce mai limitate, însă bijuteriile rămân în continuare un simbol al eleganței feminine, nelipsit în viața de zi cu zi.

Ce se mai poartă în noua realitate? Cum spunea Leonardo da Vinci, “Simplicity is the ultimate sophistication”. Vremurile moderne și agitate provoacă femeia la noi abordări, atât în viața cotidiană, cât și în privința stilului vestimentar. Trecerea timpului ne-a demonstrat că feminitatea stă în detalii, iar accesoriile atent alese sunt menite să completeze imaginea și personalitatea feminină. 

Lemons and Gin un brand tonic, actual, ce-și dorește să vorbească despre valoarea bucuriilor simple ale vieții, despre spiritul festiv, împărtășire și independență. Pentru femeia din zilele noastre, este importantă sănătatea, eleganța, dar și motivele de sărbătoare alături de prieteni, sau de ea însăși. Eleganța modernă se definește mai degrabă prin conceptul “less is more” decât prin opulență, iar accesoriile din aur sunt un touch discret, dar de efect pentru orice look, cu atât mai mult într-o perioadă în care petrecem mai mult timp în casă. 

Este important să nu neglijăm elementele care ne fac să ne simțim încrezătoare. Ritualurile feminine zilnice și ideea de “dress for success” sunt acele lucruri mici care nu trebuie să lipsească din contextul actual. Ele contribuie la o stare de spirit pozitivă și ne ajută să ne păstrăm o relație de armonie cu propria persoană, pentru a nu ne risipi energia feminină. Feminitatea constă în foarte multe aspecte, nefiind definită exclusiv de aspectul fizic, însă într-o perioadă tulbure cred că orice mic ajutor este binevenit”, a împărtășit Ștefania Oancea, inițiatoarea proiectului Lemons and Gin.  

Ștefania s-a educat pe cont propriu despre aur, despre tehnologiile și trendurile din industrie, însă factorul declanșator a fost chiar experiența ei ca femeie care dorește să achiziționeze o bijuterie din aur calitativă, contemporană, care să reflecte cât mai bine vremurile în care trăim. Viziunea ei a fost împărtășită și de alți iubitori de frumos și a reușit în scurt timp să formeze în jurul ei o echipă restrânsă de specialiști în domeniul bijuteriei și al industriei de fashion, cu obiectivul de a completa o nișă de piață printr-o viziune fresh, așa cum este identitatea brandului Lemons and Gin.

Efortul de cercetare și educare l-am făcut inițial în plan personal, atunci când, odată cu maturizarea, am decis să trec de la bijuteriile din argint sau accesoriile fashion, din metale și materiale neprețioase, la bijuteriile din aur. Simțind că nu există suficiente alternative în piața bijuteriei din aur, am demarat un proces amplu de documentare. Am ajuns să iubesc aurul galben cu toate particularitățile sale atât de mult, încât am dorit să pun și la dispoziția altor femei această viziune, pornind de la design, calitate, packaging și toate elementele care construiesc universul unei bijuterii. Pentru mine, bijuteria ideală se integrează perfect în standardele noastre vizuale de astăzi, de la design interior la vestimentație. Îmi doream foarte mult ca femeile să aibă acces la bijuterii moderne, dar nu pasagere, care să le confere un look timeless, curat și versatil, ușor de adaptat indiferent de stilul personal sau ocazie”, a completat Ștefania.

Campania lor de iarnă, « No More Bad Gifts », își propune să ne convingă cu o tentă de umor și îndrăzneală să aducem zâmbetul pe chipul persoanelor dragi, oferindu-le un cadou semnificativ și memorabil, precum o bijuterie din aur. 

Îndemnul lor este ca anul acesta, în care inevitabil sărbătorile de iarnă vor fi petrecute în cerc restrâns, alături de persoanele iubite, să pregătim cadourile din timp, investind în alternative semnificative, care să treacă testul timpului. Luminile orașului și poveștile târzii cu prietenii obișnuiau să fie simboluri ale liniștii și împlinirii. Tânjim cu toții la aceste momente, însă până atunci oamenii își pot construi propriul univers de frumos într-o nouă normalitate.

Fascinația pentru aurul galben s-a transpus și în valorile brandului, întrucât simbolizează solaritatea, căldura, independența și optimismul, iar selecția de produse pe care Lemons and Gin o propune pentru sărbători se adresează femeilor încrezătoare, cu gusturi și preferințe bine definite. 

Lemons and Gin este despre fiecare femeie care creează, în orice fel și la orice nivel, și are puterea de a face lumea un loc mai prietenos. Misiunea Lemons and Gin este de a selecta și crea design care să cultive în viața de zi cu zi sentimentul de bucurie, sărbătoare și apropiere, întrucât femeile care poartă aceste bijuterii să primească energia și inspirația de a crea și de a pune lucrurile în mișcare. 

###

Lemons and Gin

https://lemonsandgin.com/ 

care@lemonsandgin.com

+40 756100707

Contact media

June Communications

https://junecom.ro/ 

comunicate@junecom.ro  

+40 743037222