Jurnalul de Afaceri a lansat cel de-al 30-lea număr al revistei
BUCURESTI - 13 ianuarie 2016
Comunicat tip General in Afaceri, Industrie, Tehnologie
Bucureşti, 13 ianuarie 2016. Jurnalul de Afaceri a lansat cel de-al 30-lea număr al revistei online , ediţie în care se pune un accent deosebit pe dezvoltarea economică şi a business-urilor în anul 2016. Astfel, în condiţiile în care mediul online reprezintă o componentă din ce în ce mai importantă a strategiilor de dezvoltare ale companiilor, Jurnalul de Afaceri îşi propune să le ofere o oportunitate unică de comunicare, promovare și informare, prin intermediul profilelor corporative și a subiectelor abordate.
Revista Jurnalul de Afaceri
Ajunsă la cel de-al 30-lea număr, Jurnalul de Afaceri este o revistă digitală care descrie mediul de afaceri într-un mod profesionist, complex şi obiectiv. Publicaţia se transmite electronic, lunar, unui număr de peste 15.000 de reprezentanţi din managementul românesc. Aceştia sunt manageri de succes sau persoane de decizie care conduc companii de renume din ţara noastră. Revista este gratuită şi poate fi citită online, accesând website-ul www.JurnaluldeAfaceri.ro.
Pe lângă profilurile corporative, posibilităţile de colaborare mai au în vedere şi lansările de produse, evenimentele de business, campanii şi proiecte nou-lansate. Printre beneficiile unui parteneriat cu Jurnalul de Afaceri se numără creşterea notorietății, îmbunătățirea imaginii companiei, creşterea cotei de piaţă, îmbunătăţirea relaţiilor cu partenerii de afaceri, precum şi atragerea de investiţii sau investitori.
În fiecare număr, Jurnalul de Afaceri prezintă portrete de companii şi manageri de succes, tratează subiecte de actualitate și de interes pentru dezvoltarea afacerilor, expune soluții pentru abordări eficiente și cu succes, atât a afacerilor aflate la început de drum, cât și a celor care au o experiență bogată. Prin temele pe care le abordează descrie realitatea din sectoarele şi domeniile economice de interes, analizează tendinţele pieţei, conturând astfel o imagine completă a mediului de afaceri românesc.
Companiile care colaborarează cu Jurnalul de Afaceri beneficiază şi de o broşură de prezentare, realizată în urma interviurilor cu reprezentanţi ai conducerii firmelor. Aceste broşuri pot fi utilizate de către companii în orice scop de marketing, unii alegând să le folosească la prezentările realizate partenerilor de afaceri sau pentru promovarea pe site, reţelele de socializare etc.
Printre cele mai mari companii din România care au colaborat cu Jurnalul de Afaceri se numără Electroputere, Praktiker România, Auchan România, Profi , Pambac, Ciserom, JTI International, Romvac, Electrotehnica, Romstal, Cumpăna, Bunge, Aeroportul Internațional Timişoara Traian Vuia, Metrorex, HELLA, Celco, BAT, Adeplast, Clujana, Olympus, Continental, Adesgo, Vrancart, Albalact, Mondelez România, Huawei, Veolia, Saint-Gobain, Konica Minolta, Euromaterna, Spitalul Monza, Prospecţiuni SA, Agroind Cauaceu, Agricost şi multe alte companii de renune atât pe plan locat, cât şi internaţional din cele mai importante domenii economice.
Jurnalul de Afaceri dedică și o rubrică specială Asociațiilor reprezentative din România, susținându-le astfel în demersul lor privind stimularea sectoarelor de activitate.
De asemenea, revista deţine şi un website cu stiri economice, structurat pe diverse domenii, unde cititorii pot regăsi cele mai noi informaţii privind evoluţia economică a ţării, afacerile celor mai importante companii prezente în România, cele mai noi proiecte legislative din domeniul fiscalităţii, agriculturii sau a fondurilor europene, analize, studii de piaţă şi opinii ale economiştilor.
Jurnalul de Afaceri susţine, în plus, cele mai importante şi de renume evenimente şi târguri de business, organizate de DoingBusiness, Femei în Afaceri, LIBERO EVENTS, Romexpo, BusinessMark, Forbes România, Afaceri.ro, Wing Media, GOVNET și multe alte instituții care sunt organizate atât în Bucureşti, cât şi la nivel regional, oferind informaţii complete privind necesităţile mediului de business din România.