Eveniment special: Cannes Lions 2005 sub reflectoare in Romania

BUCURESTI - 27 iulie 2005

Comunicat tip General in Arta & Entertainment

Cele mai bine cotate spoturi la nivel international, aburinde inca, sunt gata sa stea sub ochii pasionatilor de arte vizuale din Romania. Maine seara( 28-07-2005) „La Motoare”, biroul Cannes Lions in Romania este invitat de IqAds.ro sa prezinte cea de- a 5- a editie AdBreak. Comentarii si povesti ale festivalului de pe Riviera, incheiat in urma cu doar 3 saptamani, vor avea loc incepand cu orele 20:00.

Moderatorul intalnirii este prof. Teodora Migdalovici, ambasadorul Cannes Lions in Romania. Invitatii organizatorilor sunt: Dragos Grigoriu - Tempo Advertising, cel care a plecat cu aproape toata agentia la Scoala Leilor, Alexandru Dumitrescu – McCann Erickson, una dintre cele doua agentii locale finaliste la Cannes, Alexandru Raducanu - IQads.ro, Alex Anghel – copy-writer si unul dintre cei 37 delegati romani activi la Cannes.

„Noi am inceput inca inainte de festivalul de la Cannes sa oferim materiale despre acest subiect. Era firesc ca dupa articole, interviuri si stiri sa ne intalnim, asa cum ne e obiceiul, intr-un cadru informal, relaxat, sa vizionam si sa dezbatem pe marginea reclamelor premiate anul acesta. Vom asista la o editie AdBreak in care vom pune accentul mai ales pe calitatea si noutatea proiectiei. Este pentru prima data in Romania cand clipurile castigatoare sunt prezentate publicului larg la putin timp de la inchieierea festivalului”, a declarat Marius Cristea, organizator al evenimentului din partea IQads.ro.

„Dupa ani buni in care am reprezentat adesea singura Romania la Cannes, biroul londonez al festivalului a decis in 2005 ca e momentul sa reprezint Cannes Lions in Romania. E cel putin riscant, intr-o piata care prefera clocoteala locala, unor respiratii cosmopolite”, rememoreaza Migdalovici. "Partea buna, continua ea , e ca privind retrospectiv, in ciuda presiunii timpului, presiunii financiare si a ignorantei am reusit sa ne depasim cu mult obiectivele. A fost primul an cand Romania a avut acces la Young Creatives, la Cannes Academy si, in premiera, s- a bucurat de atentie datorita unei delegatii consistente si active".

„ In strategia noastra de comunicare, nu i-am ignorat pe adulti, dar i-am preferat pe juniori. Ei n-au complexe, dar au curiozitate. N-au bani, dar au vointa. Ei formeaza piata de maie. Au nevoie de ierarhii valabile.
Multumim celor 37 de romani care au format prima delegatie activa pe Riviera.Multumim unor companii ca Zapp, Sprite, CODECS, Blue Air, sponsorii competitiilor locale. Multumim unor personaje ca Robert Redeleanu, Mariana Ciutacu, Valentina Baicuianu sau Alina Gavrila.
Ca Doru Ivascu, Genoveva Staniski sau Miki Brezeanu. Ca Marius Tuca, Mihaela Nicola, Andras Kovacs sau Elena Francisc. Fara suportul lor moral si fara sustinerea companiilor pe care le reprezinta, astazi junii industriei n-ar fi fost la curent cu inspirationalele tendinte in comunicarea la nivel global”, a declarat Anita Panait, directorul de comunicare al festivalului.
Cu Young Creatives, biroul Cannes Lions in Romania a deschis drumul juniorilor cu lucrari valoroase la activ si chef sa-si masoare fortele cu cei mai buni. Prin accesul la Cannes Academy, un promitator student roman merge din 2005 la cea mai prestigioasa scoala de vara din lume. Pasul urmator e deschiderea unei Cannes Academy in Romania.

Despre Jurnalul National

AdBreak este un eveniment organizat de IQads.ro.
Anita Panait
0746 164 118


anita.panait@canneslions.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/jurnalul-national2/eveniment-special-cannes-lions-2005-sub-reflectoare-in-romania