Culoare și optimism în noua colecție Nordic Mood pentru Primăvara 2022

BUCURESTI - 25 ianuarie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in Arhitectura / Design, Monden / Lifestyle, Retail

Live site

Noua colecție Nordic Mood de la JYSK, care va ajunge în magazine la începutul lunii februarie 2022, include produse pline de culoare, menite să ne elibereze de cenușiul și întunericul iernii. Colecția aduce culoare în casele noastre, optimism și încrederea că viitorul va fi mai bun.

JYSK Nordic Mood Primavara 2022

JYSK Nordic Mood Primavara 2022

 În colecția Nordic Mood pregătită pentru sezonul următor am pus mult accentul pe culori, în special pe tonurile de pastel și pe nuanțele de roșu, ceea ce oferă produselor o expresie feminină. Nuanțele alese aduc bucurie în casă, un sentiment de care avem nevoie în această perioadă, după mai multe luni întunecate și reci și după atâta incertitudine în viața oamenilor. 

Tyna Nymann, Category Buyer JYSK

Noua colecție Nordic Mood de la JYSK, care va ajunge în magazine la începutul lunii februarie 2022, include produse pline de culoare, menite să ne elibereze de cenușiul și întunericul iernii. Colecția aduce culoare în casele noastre, optimism și încrederea că viitorul va fi mai bun.

După o perioadă lungă marcată de restricții, intrarea în noul an ne dă speranța că lucrurile se vor ameliora. Aceasta este ideea din spatele noii colecții de decorațiuni și accesorii Nordic Mood pe care JYSK a pregătit-o pentru primăvara anului 2022. Prin culorile sale care aduc bună-dispoziție, colecția creează sentimentul de siguranță acasă, dar și o atmosferă veselă și jucăușă.

Mai multe produse mizează pe combinația jucăușă de culori. Un exemplu este vaza KASPER, ale cărei culori pastelate se întrepătrund într-un gradient plăcut. Vaza este suflată manual, ceea ce înseamnă că fiecare vază este unică prin culoare și formă.

“În colecția Nordic Mood pregătită pentru sezonul următor am pus mult accentul pe culori, în special pe tonurile de pastel și pe nuanțele de roșu, ceea ce oferă produselor o expresie feminină. Nuanțele alese aduc bucurie în casă, un sentiment de care avem nevoie în această perioadă, după mai multe luni întunecate și reci și după atâta incertitudine în viața oamenilor”, spune Tina Nymann, Category Buyer JYSK.

Stilul feminin al colecției este accentuat de materialele moi ale unor produse precum perna deco DAGFIOL sau pătura matlasată KROKUS, care te fac să te gândești la venirea primăverii.

Culori puternice și produse minimaliste

Deși colecția este caracterizată de culori, în centrul ei stă tot designul clasic scandinav, care este obținut prin păstrarea aspectului minimalist al articolelor.

“Culorile puternice nu exclud aspectul simplu, minimalist, al produselor. De exemplu, orhideea artificială RAGNAR preia aspectul și serenitatea unei grădini japoneze. Dar floarea arată cel mai bine atunci când este așezată singură, pentru a fi admirată cu toată simplitatea ei, combinată cu o vază precum EGMUND, ale căror nuanțe de roșu se potrivesc cu floarea artificială”, spune Tina Nymann.

Colecția Nordic Mood va fi prezentă în toate magazinele și pe JYSK.ro la începutul lunii februarie 2022. 

Despre JYSK Romania SRL

JYSK GROUP îşi are rădăcinile în Scandinavia: Primul magazin s-a deschis în Danemarca în 1979. În prezent, JYSK GROUP are peste 3000 de magazine şi 26.500 de angajaţi în 50 de ţări.
JYSK GROUP doreşte să-şi facă simţită prezenţa peste tot în lume, având oferte excelente pentru fiecare. Fondatorul şi proprietarul JYSK GROUP este Lars Larsen. Cifra totală de afaceri a grupului JYSK este de 4.4 miliarde euro.